Schroefset Polo 9n

polo47

Nieuw lid
Ik ben opzoek naar een schroefset voor polo polo 9n uit 2004.
Welke set kan ik dan het beste nemen als je kijk naar prijs/kwaliteit verhouding?
Heeft iemand van jullie suggesties?

Beste qua prijs kwaliteit is( in mijn ogen toch) een AP schroefkit. Heb er zelf ook een onder mijn 9n3, comfort blijft goed (tenzij je zoals mij redelijk laag ligt).

Ik heb mijn schroefkit + plaatsing 550,- betaald.

Montage is geen probleem dit doe ik zelf met een handje hulp van een vriend.
V-maxx lijkt me ook een goede optie.. Waar heb je de set gehaald. Heb je ook de koppelstangen erbij?

Ja de koppelstangen zitten erbij. Ik heb de set gekocht bij carfantasy, zou anderhalve week tot 2 weken duren voordat het binnen was maar had de set al binnen 2 werkdagen binnen. Op marktplaats staan ze wel goedkoper. Maar ivm garantie vindt ik het fijner om het in een winkel dichtbij te kopen.

Ik vindt het ook fijner om het dichterbij huis te kopen. Ik ga eens kijken bij Vpc in Buchten die zullen de set wel kunnen bestellen. Maar ik denk dat ik tot het voorjaar wacht, kan ik hem gelijk monteren. Heb je de auto laten uitlijnen na montage? En qua rij comfort ben je ook tevreden?

Ik rij op een schroefset van TA-Technix dit is een van de goedkoopste merken. Ik ben er zelf heel tevreden over. Comfort is 0 maar dat komt omdat ik platte banden heb en helemaal omlaag rijd.

Ik had de auto wel uitgelijnd. Mijn auto is nu op 14 inch stalen velgen best stug. Maar hij staat ook op z'n laagst. In de zomer icm 17 inch velgen vind ik het echt meevallen. Vorig jaar een stuk met Xander en Suares gereden. En die voelde niet veel verschil met hun eigen auto. Mja de meningen zijn best verschillend. Het is maar net wat je ervoor uit wilt geven.

Ik rij zelf nu orignineel om dat het winterbanden zijn. Maar in de zomer heb ik 205-40R17 dunlop sport.. Dus ik denk dat ik dan zeker op comfort op achteruit ga. Maar dat heb ik er voor over!

Ik had ook een goedkope set van triple s gezien.. Maar vaak is goedkoop, duurkoop. Dus daarom dat ik ook twijfel en om teleurstelling tegen te gaan nog wat voor en tegens wil weten.

Teven moet ik mijn draagarm rubbers vervangen.

Ik rij zelf nu orignineel om dat het winterbanden zijn. Maar in de zomer heb ik 205-40R17 dunlop sport.. Dus ik denk dat ik dan zeker op comfort op achteruit ga. Maar dat heb ik er voor over!

Ik had ook een goedkope set van triple s gezien.. Maar vaak is goedkoop, duurkoop. Dus daarom dat ik ook twijfel en om teleurstelling tegen te gaan nog wat voor en tegens wil weten.

Teven moet ik mijn draagarm rubbers vervangen.

@ Bas, in de zomer rij ik op 17 inch 205 . Maar hij zou dan nog eigenlijk iets omlaag moeten aan de voor en achterkant. Omdat er nog best wat ruimte tussenzit. Maar de schroefset staat al op z'n laagst. Kan Ie dan op een of andere manier dan tog lager?

chefke88 zei:
Ik had de auto wel uitgelijnd. Mijn auto is nu op 14 inch stalen velgen best stug. Maar hij staat ook op z'n laagst. In de zomer icm 17 inch velgen vind ik het echt meevallen. Vorig jaar een stuk met Xander en Suares gereden. En die voelde niet veel verschil met hun eigen auto. Mja de meningen zijn best verschillend. Het is maar net wat je ervoor uit wilt geven.

Klopt hoor merkte bijna geen verschil :o

Nog n Limnburger op het forum. Welkom, stel jezelf anders ff voor in de garage.
Ikzelf heb een schoefset van KW variante 1 onder mijn 9N liggen. Daar ben ik zeer tevreden over. De set lag er al onder toen ik de wagen kocht, zelf zou ik nooit zo'n dure set kopen.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!