Schroefset montage

Bas

Voormalig teamlid
5,604
26
156
Heren/dames,

Ik wil graag een schroefset monteren onder mijn polo, maar ik vraag mij af hoe dat achteren zit? Zit de veer dan ineens om de schokker heen of komt die toch weer op de orginele plaats? Misschien dat er hier mensen zijn die mij daar antwoord op kunnen geven :) (ik weet gelukkig ook niet alles)

Het gaat om dit setje: klik
 
nog even een plaatje bij het praatje:

Schroefset_02-1.jpg
 
Lol, ik hoorde van Nico juist andere reacties :) Hij was er tevreden over met deze set onder zijn touran?? Heb jij er slechte ervaringen mee dan?

Het moet me allemaal niet te duur worden :roll: Dadelijk kost die schroefset nog meer als mn auto :| :mrgreen:
 
@Johan
Wanneer je de auto verlaagt veren de schokdempers dan minder mee als je over hobbeltjes en kuiltjes rijd? zeg maar met de originele schokdempers + Veren veer je nogal door waardoor je lekkere schrapers maakt, maar nieuwe veren minder?
 
TA en rokkor staan er om bekend voor hun lage prijzen, maar ook zeer slechte kwaliteit, sommige hebben geluk en rijden 5-6 maanden zonder stukken, maar ken er ook die na 2maanden al met lekkende dempers zaten, ken zelfs 1 iemand waar de veer bij gebroken is

nu, het zal er ook wel wat van afhangen hoe laag je er mee gaat, want dan zien ze meer af

als je niet teveel geld er aan uit wilt geven maar toch zeker wilt zijn van je materiaal zou ik v-maxx plaatsen, wel de hulpveertjes ertussen laten anders ligt hij beenhard, kwaliteit van v-maxx is redelijk goed, net zoals de prijs
 
Ik snap je vraag niet helemaal maar hoop dat je zo antwoord hebt op je vraag:

Als je alleen verlagingsveren doet is je schokdemper wel altijd zwaarder belast, en dat zal de levensduur wel iets verkorten! de originele schokdempers zijn opzich ook niet stug genoeg voor alleen veren en zullen dus ook meer inveren als een setje andere schokdempers, het weggedrag verandert ook niet veel.. beter is dus om wel ook een set schokdempers (of evnt meteen een schroefset) te monteren!
 
KYC zei:
@Johan
Wanneer je de auto verlaagt veren de schokdempers dan minder mee als je over hobbeltjes en kuiltjes rijd? zeg maar met de originele schokdempers + Veren veer je nogal door waardoor je lekkere schrapers maakt, maar nieuwe veren minder?

Door te verlagen wordt je vering stugger en zal deze dus minder in en uit veren ;) Waardoor ook de auto minder gaat deinen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!