schroefset die goed laag kan?

Rijd momenteel op triple-s maar gaat niet laag genoeg. Ben nu op zoek naar andere schroefset maar enigste wat ik kan vinden zijn H&R of lowtec maar die prijzen gaan me wat te gek(nieuw). Iemand nog ervaring met andere schroefsetjes die goed laag kunnen? Wil op 185/35/17 rijden waarbij wielkasten zo goed als op de banden liggen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
ik zou dan gaan voor air... Het lijkt mij niet bevordelijk voor je comfort om zo laag te gaan rijden...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Snap dat ik voor laag rijden comfort inleveren moet, al is met een triple-s de meeste comfort al weg airride al aan gedacht maar luchtleiding die net barst onderweg en je staat stil..
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Verlagen kan met vele schroefsets maar echt laat is voor nooit geen probleem alleen achter lastiger vanwege de torsie as. Ik monteer AP/KW/ST/Bilstein/H&R enz en achter kom je daarmee tot max 60mm en oor tot 90mm als het moet. Of dat voldoende is is de vraag. Anders moet je echt voor een Ultralow set gaan.
 
Verlagen kan met vele schroefsets maar echt laat is voor nooit geen probleem alleen achter lastiger vanwege de torsie as. Ik monteer AP/KW/ST/Bilstein/H&R enz en achter kom je daarmee tot max 60mm en oor tot 90mm als het moet. Of dat voldoende is is de vraag. Anders moet je echt voor een Ultralow set gaan.

Bedankt, had idd problemen bij achteras had geprobeerd stelpotjes er tussen uit te halen maar veer kwam niet meer vast te zitten. Heb nu idd een 2e handse h&r ultralow setje gekocht dus moet nu wel goed laag kunnen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!