schroefdraad remtrommel

Waarschijnlijk van de wielbouten!

Ik zou ze ook allebij vervangen anders krijg je remverschil en dan heb je weer apk afkeur en moet je ze allebij als nog vervangen dus ik zou ze allebij tegelijk doen!
 
remtrommel123-1.jpg


Als ik het zo begrijp, zit de trommel met 1 moer vast aan het systeem en de velg aan de trommel. Dus moet er WEL schroefdraad in de trommel zitten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ooh maar is dit niet voor de schijfrem? Dat daar de schijf aan bevestigd moet worden?
Mijn trommelremmen zijn laatst namelijk schoongemaakt, en die zijn net als dat plaatje op de link die ik net gegeven heb.
Gaat ook om een polo 9n
 
nee er staat bij

Meer informatie

breedte (mm) : 63,25
binnendiameter [mm] : 28
buitendiameter [mm] : 120
buitendiameter [mm] : 57
steek wielbouten (mm) : 100
aantal gaten : 5
toepassing : achteras links en rechts
gewicht (kg) : 1,524
vereist aantal stuks : 2
op de foto die jij laat zien zie je in het midden een vertanding opzitten en die is niet van een polo de restlijkt wel wat op en polo achterrem
zo zien ze er allemaal ongeveer met trommelremmen uit

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!