schroef sets monteren

ben van plan om me schroef set te monteren is er ergens een hand leiding hoe het moet?? want kan ze anders ook zelf monteren zal niet zo moeilijk zijn denk ik. en daarna even naar de garage om hem te laten uitlijnen.

tenzij het iemand doet voor een spot prijsje voor me :mrgreen: moet niet ver wonen van nijmegen
 
Als je een werkplaats hebt met goed gereedschap, lukt het jezelf wel.

Kwestie van schroeven.

Anders moet je me maar PBén voor een leuke prijs en dan richting venlo rijden ;)
 
nee wij hebben hier in de buurt een hobby plaats voor zelf klussers voor auto's dus zal daar keer langs moeten rijden als ik tijd heb zo niet rijd ik even naar onze monteur BAS :mrgreen:
 
Als ik zag hoe ze dat bij mij hebben gedaan :shock: de monteur was kwartier lang aan het slaan. En uiteindelijk maar de slijptol op de veren gezet. En toen ging het nog niet van harte. Dus als ik jou was zou ik er niet zelf aan beginnen
 
Ik heb het met mijn vorige auto als volgt gedaan voor (zelfde systeem)

Auto op as steunen,Wiel demonteren,Met een krik de schokdemper omhoog drukken/de veer indrukken. Dan 2 flinke lijmtangen op de veer zodat deze niet meer uit kan zetten. Dan demonteer je het geheel heel makkelijk Big Grin Wel uitkijken, er zit een gigantische kracht in de veer!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!