schakelaar voor mistlampen polo 9n

Ff een vraagje:

Is 150 euro veel voor een setje mistlampen inclusief kabelboom?

Het is voor een 9n en de mistlampen komen van een moederbedrijf van hella af
Deze worden compleet geleverd dus ook met de bijbehorende roosters natuurlijk.

En wat kost een lichtschakelaar van de 6r?
 
Ik heb eerder in dit topic een link gepost. Daar waren de lampen + roosters rond de € 40. Kabelboom rond de € 20 (of zelf even kabels trekken) en schakelaar rond de € 30. Kan wel goedkoper dus maar ligt er net aan wat je zelf wilt ;)
 
vaak krijg je bij de duurdere setjes ook de lampjes(bolletjes) erbij.
dat scheelt je zo weer een 10eu als ze er niet bij zitten.
Ik had ze er ook niet bij, en heb uiteindelijk voor led lampen gekozen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Nee, daarom zei ik het ook. :)

Je garage heb je zelf aangemaakt en zou je ook zelf moeten kunnen veranderen.
Anders kan je altijd een berichtje naar een mod sturen. (of hij kan het voor je veranderen als hij dit leest)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Nee, daarom zei ik het ook. :)

Je garage heb je zelf aangemaakt en zou je ook zelf moeten kunnen veranderen.
Anders kan je altijd een berichtje naar een mod sturen. (of hij kan het voor je veranderen als hij dit leest)
garage van Rooney is niet (meer) geactiveert.
Zal Rooney dus opnieuw aan moeten maken/activeren om de datum die in zijn profiel staat te veranderen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!