schakelaar voor mistlampen polo 9n

Goede avond allemaal!!

Ik wil graag mistlampen in mijn polo inbouwen.

Nu hoor ik net van iemand dat ik wanneer ik de originele schakelaar van Vw bestel ik de mistlampen alleen maar kan aanzetten met dimlicht en niet met stadslicht!!

Kan 1 van jullie dit bevestigen??

Is 175 euro veel voor een setje zonder schakelaar?

En wie weet waar je ze eventueel goedkoper kan vinden en in laten bouwen.

Mvg,

Ronnie
 
Oke, maar kan iemand ook bevestigen dat je wanneer je de originele schakelaar hebt de mistlampen alleen maar aan kunt zetten met dimlicht.

En niet bijvoorbeeld met stadslicht alleen.

Mvg,

Ronnie
 
De regelgeving hiervoor is nog niet zo lang geleden aangepast, eerst mocht je alleen je mistlampen aanhebben samen met het dimlicht. Tegenwoordig mag het dus wel, maar je hebt nog te maken met oude schakelaars. Of het bij een 6r schakelaar wel kan heb ik helaas geen antwoord op ;)
 
Ja dat klopt maar een 9N is toch ook al bijna 10 jaar oud, dus je zal denk ik nog een oude schakelaar hebben.

Verlichting - veranderingen 1 april 2008
Mistlampen:
Als de mistlampen aan de voorzijde van het voertuig branden, hoeft het dimlicht niet gebruikt te worden.
Reden: Als de mistlampen en de dimlichten aan de voorzijde van de auto tegelijk branden, bestaat de kans dat je verblind wordt door de reflectie van je eigen dimlicht.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!