Schadeherstelbedrijf gezocht

Beste mede polo bezitters,

Sinds vorige week heb ik een gat in mijn voorbumper. Eén of andere flapd*** heeft op de parkeerplaats van de supermarkt tegen mijn auto gezeten en is weggereden.
Enfin, het moet weer gerepareerd worden, en dus ben ik opzoek naar een schadeherstelbedrijf. Ik verblijf momenteel in Wallonië maar zoek eigenlijk een Nederlandstalig bedrijf, oa natuurlijk vanwege de taal, maar ook omdat de manier van werken hier iets anders is dan wij als nederlandstaligen gewend zijn. Maakt me niet uit of het Vlaams of Nederlands is, maar liefst ergens in de omgeving van Maastricht. Als iemand advies heeft over een goed en betrouwbaar bedrijf met nette prijzen hoor ik het graag.

Alvast ontzettend bedankt voor alle reacties, groetjes Chris.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!