Schade R-line voor LIP

krisrock

Bekend lid
1,745
178
92
Hallo allemaal,

Ik ben trotse eigenaar van een Polo 6R R-line.
Maar nu heb ik een een probleempje, ik ben met de voorbumper van de polo tegen een stoeprand aan gekomen.
het gaat om voorlip van de bumper zie foto! Deze onderlip of voorlip heeft een heel kleintikje gehad.
Weet iemand hoe ik deze onderlip kan demonteren of weer makkelijk op zijn plek kan krijgen? want hij is gewoon na achter gedrukt.
het lijkt er op de de lip gewoon even weer achter de bumper gedrukt moet worden, en dat hierdoor alles weer op zijn plaats zal vallen.(zie foto)
het is wat moeilijk uit te leggen.Stick Out Tongue Ik ben al even bij een schade speciaalst geweest maar deze wou de hele bumper demonteren en dit zie ik persoonlijk niet zo zitten.

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • voorlipbumper2.jpg
    voorlipbumper2.jpg
    29 KB · Weergaven: 297
  • voorliponderkant1.jpg
    voorliponderkant1.jpg
    36.1 KB · Weergaven: 283
  • 8BaYBWX-MsvQN1ady2UfynqOTI6LbXOfWuewG0R0-m8!!!.jpg
    8BaYBWX-MsvQN1ady2UfynqOTI6LbXOfWuewG0R0-m8!!!.jpg
    43.6 KB · Weergaven: 282
heb je hier iets aan?
Volgens mij heb je het over nummer 8 die met 7 vast zit.
front.JPG

Ik heb een foto gemaakt uit het boek dat ik hier heb, maar die is niet van een R versie. Misschien helpt het.

Groet,
Remon
 
VW  Polo AW Highline R-line 95pk  1.0 TSI 
Die schroeven zal ik eens ff proberen dat lijkt me wel een heel goed idee!!
zal er van het weekend even naar kijken.

Remon, R versie is inderdaad verschillend van de gewone.
maar ik denk dat ik inderdaad deel 6 moet los draaien zo als boukejileba zegt. want hier zit mijn lip aan vast.
maar dat is wel een mooi boek wat is dat voor boek?

Gr Kris
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!