Voorstellen Savaan76

Beste Forumleden,

Ik ben nieuw op het forum en stel me even voor!

Mijn naam is Sander en ik heb gisteren mijn eerste VW Polo gekocht! Hiervoor heb ik een Ibiza uit 2014 gehad waar ik ook met veel plezier in gereden heb maar omdat ik wat meer luxe wilde de overstap gemaakt.

Ik werk in de GGZ maar heb in het verleden ook als (auto) monteur gewerkt en Woon in Asperen

Het gaat om een Energetic Orange Comfortline van april 2018 met 95PK. Ik ben erg tevreden over het uitrustingsniveau maar wil nog wel wat dingetjes laten doen.

Software update van 95 naar 115 pk bij Vagtechniek. (dit heb ik bij mijn Ibiza ook gedaan en dit was de beste €250 die ik ooit heb uitgegeven)

Het vervangen van de Composition Colour door een aftermarket systeem maar daar kan ik nog geen wijs uit worden...

Verder worden de ramen nog getint voor aflevering.

Ik hoop veel van jullie te leren en af en toe ik ook zelf wat bij te kunnen dragen!

Met Vriendelijke groet,

Sander6.jpg8.jpg4.jpg
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: FRL_AW
Ik wil gewoon vlot kunnen rijden maar weet van mezelf dat meer vermogen ook uitmond in harder rijden. Beetje zelfbescherming eigenlijk en dan is die 115 pk waarschijnlijk meer dan genoeg!
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!