Sarge, Candywhite Polo 6R BM Comfortline

Hey hallo,

Sarge
32 jaar
Flevoland
Sergeant instructeur bij de Landmacht

Ik ben via een link deze week op het autoweek forum hier terecht gekomen en overal een beetje aan het lezen geweest.

Vrijdag ga ik mijn nieuwe polo bluemotion ophalen. Ik rij nu nog in een Renault Laguna uit 2004, maar die is over de 250.000 gegaan en heeft al de nodige dure reparaties gehad, dus ik was het zat.

Auto besteld in juli, gebouwd in week 50 ofzo en aflevering vanaf 19 januari.

De auto zoals ik die besteld heb in met alle extra's er ook bij:
Polo Bluemotion comfortline
Config:
-Kleur Candy wit
-65% lichtabsorberende ramen
-Bochtenverlichting
-Executive plus RNS310 multimediabox, alarm bla bla enz enz
-Climatic
-Climatronic
-Licht & zicht pakket
-Sturing metric bekleding
-Multi func lederen stuur
-4 deuren & elec ramen achter
-Parc distance control achter
-BT touch adapter
-Conti winter contact banden
-Wax guard
-Die deurpost bescherm dinges
-Luxe kentekenplaten (incl houders zonder reclame)
-Iphone kabel

Expres niet gekozen voor het winter pakket. Ik hou niet van een zweetreet en verwarmde sproeiers.... mja.... onzin. Lekker krabben hoort erbij (de ramen dan he, niet die zweetreet).

Ik laat de auto dus afleveren op winterbanden. Eind maart ergens wil ik dan voor de MAK Rapide black gaan (195/50/16)

[resize=300:2bs6a0ia]http://velgencenter.nl/gbc2/components/com_virtuemart/shop_image/product/0aefae9daebcf6ae94cbec2ca348ad0e.jpg[/resize:2bs6a0ia]

Ik zit tot nu toe met erg veel intresse de topics over de verlichting en de blauwetand aanraak adapter te lezen. Ben erg benieuwd welke adapter ik er vrijdag nou in heb zitten en met welke ik nou tevreden moet zijn.

Vind dat er vanuit de dealer en de importeur erg veel onduidelijkheid is over de opties en wat nou juist is en wat nou mogelijk is. 4 verschillende verkopers = 4 verschillende verhalen. Als je ergens niet op door vraagt, krijg je de info niet vanuit hun. Erg irritant, maar goed we wachten het af. Heb nu een verkoper die me wel redelijk duidelijk aan kan geven wat er mogelijk is, m.u.v bluetooth, dat moet ik nog even afwachten.

:cool:
 
Re: Nieuw, dus effe voorstellen...

Ook welkom!

Ik heb zo'n beetje dezelfde Polo, maar dan met wat minder opties.
Geld was op...
Ik heb net een bericht geplaatst om mezelf voor te stellen (net als jij) en daarin heb ik ook vermeld dat ik geen adapter meer heb.
Dus informeer er ff naar als je m krijgt, want de kans is dus groot dat je die adapter helemaal niet meer nodig hebt!
Bij mij werkt t prima zonder..!
 
Re: Nieuw, dus effe voorstellen...

Johan zei:
erg leuke velgen! maar niet meteen 1 maatje groter nemen dan? 17" oogt echt net wat lekkerder op de 6R :)

en wie spamt er voor ons reclame op het autoweek-forum dan? :cool:

Ergens in een polo topic zag ik mypolo.nl voorbij komen.

17" is inderdaad mooi, maar ik wil het comfort en het verbruik een beetje in het midden laten zeg maar. Het is ook niet zo'n grote auto he ;)
 
Re: Nieuw, dus effe voorstellen...

dirkjan77 zei:
Ook welkom!

Ik heb net een bericht geplaatst om mezelf voor te stellen (net als jij) en daarin heb ik ook vermeld dat ik geen adapter meer heb.
Dus informeer er ff naar als je m krijgt, want de kans is dus groot dat je die adapter helemaal niet meer nodig hebt!
Bij mij werkt t prima zonder..!

Dan ga ik in jouw topic wel even over jouw adapter en telefoon verder ;)
 
Re: Nieuw, dus effe voorstellen...

Klinkt goed! Berg opties ook net als ik, ik heb alleen dat Winterpakket er nog bij qua opties Stick Out Tongue Die zweetreet is niks maar de rest wel :) En verder nog wat andere accessoires :)

Ben benieuwd als je hem hebt! :) :cool:
 
Welkom Sarge, Het zal wel even een stapje terug zijn voor je van de ruimte die je in een laguna had naar een BM. Maar prijstechnisch natuurlijk een super keuze! Zoals je al gelezen hebt zullen de meeste je 17inch aanpraten ipv 16inch. Dit is vooral omdat 17inch zeker onder een 6R wat beter oogt dan een 16inch setje. Maar als jij zoals je al zegt ga je voor comfort en dan ben je hoogstwaarschijnlijk beter uit bij 16inch. Ben wel erg benieuwd hoe de velgen zullen gaan staan, de combo zwarte velgen bij een witte auto is sowieso al super dus het is veelbelovend ;)
 
Zo de auto is opgehaald.

Service van de verkoper was top. Alles netjes uitgelegd.

Wel moet ik nog terug. De luxe kentekenplaten waren er nog niet. Er zitten 2 krassen onder de voorspoilertjes (die 2 onder de bumper). Ze hebben ergens contact gemaakt tijdens proefrijden ofzo.
De wax guard behandeling wordt ook over gedaan/ bijgewerkt. Ik ben nogal een pietje precies, maar goed daar betalen we voor.

Nog niet veel kunnen rijden, dus heb nog wat uit te proberen.
Ik merk wel dat ik doodsbenauwd ben. Nieuwe auto, witte kleur. Effe wennen allemaal.

Ben in ieder geval tot nu toe een blij mens.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!