Voorstellen sanderr2002

Dag iedereen,
Ik ben Sander, 18 jaar oud. Ik mag dan wel een "jonkie" uit het Noorden zijn, maar mijn eerste auto is toch een mooie Polo. Ik ben na de aankoop van mijn Polo 6C 1.4 TDI veel op de weg te vinden.
Mijn account heb ik even aangemaakt, omdat ik een paar vragen heb die jullie vast kunnen beantwoorden!

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Peterrr
Ik zou hemchippen bij chiptuningnoord dan heb je 115 pk
Ik zit wel te denken over chiptuning zodra mijn BOVAG garantie verlopen is. Desnoods de "fabrieksupdate" van VAGtechniek naar 90 pk. Toch twijfel ik nog, doordat er natuurlijk wel meer slijtage is en niet iedereen even positief is over chiptuning.

Welkom Sander. Even paar foto's delen van je mooie Polo, daar worden we blij van:mrgreen:
Dan zal ik binnenkort (na een goede wasbeurt;)) even wat foto's maken.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!