Samsung Galaxy S2 icm. Rns310

KYC zei:
pfff bedrijf waar ik het besteld heb kan niet eens aangeven wanneer die de Samsung Galaxy S2 kan leveren :( zit sterk te denken om dan toch voor de Iphone 4 te gaan ipv eindeloos wachten tot de Galaxy S2 weer op voorraad is
Van een Android naar een ikFoon? Je gaat toch ook niet een lelijke eend rijden als je Polo GTI nog eventjes niet leverbaar is? :lol:
 
Hey wtf :evil: de Galaxy S2 is echt niet zo slecht hoor...hij is echt niet zo slechter dan de Iphone 4 vind ik...
Maar de Galaxy is volgens Pdashop.nl nog niet te leveren ze weten ook niet wanneer ze hem weer op voorraad krijgen...maar ik zit er wel aan te denken ja om de Iphone 4 toch te gaan nemen...Overtuig me maar SilencerNL :twisted: !!!
 
mitchi3 zei:
Wil je hem los of met abbo??

met Abonnement want mijn abo loopt 30 mei af dus dat is over een aantal dagen...
maar goed het niet kunnen scrollen in je RNS310 van namen is echt gaar...

nog even over nadenken wat ik ga doen ik heb eigenlijk wel al besteld...dus weet niet of ik kan annuleren mocht ik de Iphone 4 willen
 
ja dat was eerst
18-05-2011 daarna
27-05-2011 daarna
31-05-2011

ja ik had pdashop.nl al gemaild maar ze zeiden dat ze deze datum ook maar van de leverancier mee kregen en hier geen enkele invloed op hebben. Ah ok Annuleren zou wel kunnen en dat ik dan de Iphone 4 neem daar moet ik wel helaas 159 euro bij betalen voor een toestel :cry: :cry:
De Samsung Galaxy S 2 is GRATIS!! nogal groot verschil...dus liefst wacht ik even tot 31 mei...had ze al 2x gemaild maar kreeg telkens dezelfde antwoord --> zie hieronder
================================================
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: 373234.

Deze leverdatum is wat wij van de leverancier opgegeven hebben gekregen, als u geen verzendbevestiging hebt ontvangen dat zit u inderdaad niet in de levering.

Wel moet ik benadrukken dat dit een wereldwijde schaarste is omdat dit toestel dermate populair is dat ook wij geen zekerheden hebben of wij allereerst de gewilde voorraad binnenkrijgen, en daarnaast is het dus ook direct onmogelijk te zeggen welke van de orders hem binnenkrijgen bij de volgende order.
Mijn excuses voor het ongemak.
 
KYC zei:
maar Jburgers dus probleem nog niet opgelost? :cry: ?? anders toch maar een Iphone 4 kopen?

Ik heb het nog niet op kunnen lossen. Maar voor mij geen Iphone hoor. Denk dat ik er maar een mail naar Samsung aan waag. Niet alleen betreft de rns310, maar ook het feit dat hij het op de Parrot ook niet doet (telefoonboek).

Jeroen
 
SilencerNL zei:
haha :) volgens mij begrijp je me precies verkeerd... Ik ben juist een Android aanhanger/fan, en heb echt helemaal niks met appeltjes...

Whoops had even gelezen Iphone --> Android

iets te snel gelezen dus... Stick Out Tongue maare Iphone 4 werkt opzicht wel lekker maar ik wil gewoon wat anders proberen dan alleen maar Apple meuk...bij mij was het om twee redenen
- Bijbetalen bij Abo (Samsung is free bij een 2 jarig abo)
- Voegt niet veel toe zoals huidige Iphone 3G dat nu doet...same shit maar sneller/mooier/beter.

@jburgers
al bij de dealer aangeklopt voor een firmware update ofzo van je RNS310? hey trouwens heb jij maybe de RNS315 of 310? maar vreemd dat die ook niet via je parrot werkt...dan is er toch wel iets meer aan de hand...Google account goed gezet? misschien niet volledig gesynced?
 
Nou ik heb de Samsung Galaxy S2 vandaag binnen maar als je in telefoonboek gaat kijken dan staat er "Tijdelijk niet beschikbaar"...iemand enig idee hoe ik dit wel in me RNS systeem kan weergeven...ik vermoed dat het een instelling is...

ik ga nog wat her en der proberen...
 
Ik heb helaas nog steeds geen nieuws. Ik heb Samsung een gemaild en het uitgelegd, maar krijg alleen als reactie dat de bluetooth versie misschien anders kan zijn. Een antwoord waar ik helaas niet zoveel mee kan...

Jeroen
 
naja nu als ik iemand wil bellen dan selecteer ik het gewoon via de Galaxy S2 maar dat is eigenlijk best gaar...normaal deed ik het altijd via dat draaiwieltje en dat ging perfect...nou ja wellicht ff google in de gaten houden of er een oplossing komt...
zou het wellicht kunnen zijn dat je niet alle contacts synchroniseert?
 
Op een gegeven moment kreeg ik vandaag toen ik me auto zat de vraag van me Samsung Galaxy S2 "Een ander systeem probeert uw Telefoonboek te laden" Ja/Nee? HEY WTF dat is wat ik wilde dus ik gelijk op OK drukken en verrek daar stond het in me RNS Big Grin volledige Telefoonlijst...

ik weet niet waarom die niet eerder met deze melding kwam...kun jij (Jburgers) nog eens bij setup je phone eruit halen en dan opnieuw syncen met je RNS kijken of die dan de melding geeft?
 
laat het even weten of het lukt...je kunt daarna gewoon aanvinken dat die altijd moet connecten met je RNS systeem Big Grin dus bij mij zit het permanent erin...maar nu is het tenminste makkelijk Big Grin eindelijk telefoonboek!!
 
Het is gelukt. Ik zag dat er bovenin het scherm bij 'meldingen', zeg maar waar die balk waar je batterij etc in staat een melding kwam. Deze kun je dan naar beneden slepen om te openen. Daar kun je dan inderdaad zoals KYC al vermeldde aanvinken en komt je telefoonboek erin.

Je moet het inderdaad even weten, maar gelukkig werkt het.

Groeten Jeroen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!