Samsung Galaxy S2 icm. Rns310

Sinds gisteren in het bezit van de Samsung Galaxy S2. Nu krijg ik alleen mijn telefoonboek niet op mijn Rns310. Ik krijg alleen de melding 'tijdelijk niet mogelijk'. Met mijn Nokia e75 was dit geen enkel probleem.

Zijn er meer die dit probleem hebben?

Groeten Jeroen
 
oeh shit ik heb de Samsung Galaxy S 2 ook besteld...dus dit shit ga ik ook krijgen :(?
nou ik ben benieuwd...idd met de Iphone gaat het allemaal lekker makkelijk Big Grin
 
KYC zei:
oeh shit ik heb de Samsung Galaxy S 2 ook besteld...dus dit shit ga ik ook krijgen :(?
nou ik ben benieuwd...idd met de Iphone gaat het allemaal lekker makkelijk Big Grin

Ik ga er eigenlijk vanuit dat het een kwestie van de juiste instellingen is. Moet naar mijn idee ook wel weer goed komen. Alleen jammer dat het niet in een keer goed werkt.
 
citroene zei:
en anders wel tevreden van het toestel ?? ik wil deze ook bestellen maar ben nog aan het twijfelen.

Toestel is erg mooi, maar wel groot. Daarintegen wel weer plat en ligt goed in de hand.
Mogelijkheden zijn reuze.
Verder nog aan het uitproberen wat er allemaal mogelijk is.

Jeroen
 
heeft dat misschien te maken met Android 2.3? ik vermeen dat het wel werkte met Android 2.2

of het moet een firmware update zijn voor de RNS310 waardoor de telefoonboek niet herkend...
 
Net even de dealer gebeld mbt firmware update. Deze zegt dat er geen update voor de rns310 is. Dan straks maar weer verder proberen. Misschien dat het telefoonboek op de telefoon niet goed staat. Dat het bijvoorbeeld op sim moet staan dan op telefoon. Lijkt mij niet uit te maken, maar je moet wat proberen.
In ieder geval ga ik hem vanavond even op de Parrot van mijn vriendin proberen.

Jeroen
 
KYC zei:
heeft dat misschien te maken met Android 2.3? ik vermeen dat het wel werkte met Android 2.2

Nee daar ligt het niet aan. Ik werk met Android 2.3.3, en dat werkt prima! Ook hoeft je contactenlijst niet op je SIM te staan. Mijn 'google contacten' worden allemaal netjes overgezet naar de RNS.

Ik vermoed gewoon dat de schil van Samsung (touchWiz) roet in het eten gooit? Zijn er nog specifieke Samsung instellingen die wat met Bluetooth of je contactenlijst te maken hebben?

*SilencerNL werkt met een HTC, en heeft dus geen ervaring met Samsung toestellen.
 
pfff bedrijf waar ik het besteld heb kan niet eens aangeven wanneer die de Samsung Galaxy S2 kan leveren :( zit sterk te denken om dan toch voor de Iphone 4 te gaan ipv eindeloos wachten tot de Galaxy S2 weer op voorraad is
 
KYC zei:
pfff bedrijf waar ik het besteld heb kan niet eens aangeven wanneer die de Samsung Galaxy S2 kan leveren :( zit sterk te denken om dan toch voor de Iphone 4 te gaan ipv eindeloos wachten tot de Galaxy S2 weer op voorraad is

Ik ben ook wel een paar winkels afgeweest totdat ik hem had. Ook verder kijken dan de eerste de beste, maar denk dat je dat ook wel doet. Ik heb er voor gekozen om de Samsung te nemen ipv de iphone, aangezien ik vind dat deze ten opzichte van de Samsung wat verouderd is.

Jeroen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!