Samet's VW Polo 9n

op vakantie geweest terug met wat nieuws!

van de schade die ik had heb ik van de verzekering rond de 900 euro gekregen (niets laten doen hier). naar Turkije geweest en die 900 euro heel goed gebruikt.

- distributieriem vervangen en alles wat daarbij hoort
- schade repareren en de auto laten poetsen
- auto helemaal schoonmaken (binnen/buiten/motorisch)
- schokdempers vervangen
- velgen repareren

auto rijd weer perfect!

hier wat foto's

before
FotoMKEQQ6IM-1.jpg

after
Foto6K68ATST-1.jpg


before
FotoYJ7E6ZSP-1.jpg

after
Foto8DYMHPMV-1.jpg
 
mannen ik wil een van mijn plannen in werk zetten...

dat is het verlagen van mijn auto
ik wil verlagingsveren aanschaffen en wil hem verlagen tot 25/35mm

ik heb ff rond gekeken maar wat is nou een goede merk?
welke merk bied veel kwaliteit
er zijn er zoveel (eibach/kw/mad/koni/weitec)


iemand die een goede site weet misschien?
graag hulp!
 
Re: Samet's VW Polo 9n - UPDATE - verlaagd

Ziet er goed uit joh! Maarre..je hebt de wagen toch wel laten uitlijnen hè? ;) Hij zal nog heel ietsje zakken, want de boel is natuurlijk los geweest, maar verwacht geen cm's hoor.. ;)
 
Re: Samet's VW Polo 9n - UPDATE - verlaagd

de veren verlagen met 3,5cm
het verschil is inderdaad niet zo, maar eerlijk gezegd vind ik dit prima, hij gaat nog een beetje zakken dus dat komt wel goed.
en over het uitlijnen gesproken heb begrepen dat het goed is om een tijdje mee rond te rijden en dan pas uit te lijnen...

en bedankt!
 
Re: Samet's VW Polo 9n - UPDATE - verlaagd

mwoah als ik jou was zou ik oppassen met het nog niet uitlijnen van je auto :|
als je pech hebt slijten je banden namelijk in 1 keer super hard af en dat is zonde van het geld ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Samet's VW Polo 9n - UPDATE - verlaagd

Polo41 zei:
en over het uitlijnen gesproken heb begrepen dat het goed is om een tijdje mee rond te rijden en dan pas uit te lijnen...

Ik weet niet wie jou dit verteld heeft, maar bij mijn weten is het zelfs gebruikelijk dat het uitlijnen liefst dezelfde dag nog gedaan wordt. Ik zou hier echt niet te lang mee wachten!
 
Re: Samet's VW Polo 9n - UPDATE - verlaagd

ik heb gegoogled voor dat ik ze ging aanschaffen ter info
en toen ben ik vaak tegen gekomen met het advies van niet direct laten doen.

maar nu jullie dit zeggen ga ik wel ff langs bij de garage voor een uitlijning
beter voorkomen dan te genezen he
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!