Voorstellen rupi - Polo 6R 1.4

Hi allen,

Zal mijzelf voorstellen...mijn naam is Randall, ben 40 jaar, werkzaam als begeleider , voetbal graag en ben sinds 8 maanden de trotse eigenaar van mijn Peppergrey Metallic Polo uit 2010.
Een lange tijd heb ik weinig met auto's gehad tot het moment waar ik vorig jaar eindelijk mijn rijbewijs haalde en kort erna mijn eerste auto kocht.
Inmiddels zoek ik naar elk mogelijk excuus om maar de auto te kunnen gebruiken, blijf ik graag nog muziek luisteren bij aankomst in de auto en denk ik aan aanpassingen.

Ik ben een leek en geheel nieuw op dit forum en lees pas met volle interesse mee, heb alleen nog geen idee hoe dit allemaal werkt qua reacties, quotes etc.

Graag zou ik willen weten waar ik eventueel informatie/hulp zou kunnen vinden over mijn RCD 330 Navigatie (waar Google Maps/WAZE zeer laat/traag reageert, updates>?) en over welke LED koplampen gebruikt kunnen worden.
Ook welke speakers het beste zijn en waar deze het beste te plaatsen zijn in de regio Rotterdam.

hoor het graag qua info en opmerkingen :) fijne dag
mvg. R
 

Bijlagen

  • image_50738945.JPG
    image_50738945.JPG
    1.8 MB · Weergaven: 24
Volkswagen  Polo  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Hi beste @dov ,alles goed?

Zoals eerder vemeld heb ik een RCD 330 Navigatie, voorheen werkte het prima maar sinds een paar maanden geeft het pijltje op Google Maps/Waze vertraging waardoor het niet synchroon loopt en maakt hij niet altijd een connectie, het wordt gebruikt via een kabel naar mijn telefoon waarvan alle apps worden geupdate.
Nu weet ik niet of mijn RCD ook up to date is en waar het aan kan liggen dat het niet optimaal werkt?

Moet dit trouwens in een persoonlijk bericht?

hieronder een foto van het systeem
Hoor het graag, gr. Randall
 

Bijlagen

  • image_67152641.JPG
    image_67152641.JPG
    2.8 MB · Weergaven: 10
Volkswagen  Polo  1.4