ruitenwisser weigert af en toe

pittero

Nieuw lid
Mijn Polo (2003) heeft een probleem met de ruitenwisser voor. Als de wisser in intervalstand staat, weigert hij af en toe ineens, en is dan, ook al verzet ik de handle, niet meer aan te krijgen. De ruitenwissermotor is al vervangen maar dat heeft niets opgelost. Er zit een regensensor op.
Wie kan mij verder helpen? thx!

Welkom Pittero, ik had het tegenovergestelde hiervan. Bij mij gingen de ruitenwissers niet meer uit, wat je ook deed met de hendel. Uiteindelijk heeft mij dit een nieuwe boordcomputer gekost.

Treden er geen foutcodes op ?

Admin, Ik heb ook even dit topic op de juiste plaats gezet. Graag aandacht hiervoor ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!