Ruitenwisser met eigen wil.

Syste

Premium lid
929
1,273
133
Ik merk soms dat de ruitenwissers op het voorraam soms tijdens het rijden uit zichzelff aanspringen.
Dan wist ie 1 of 2 keer.
Dit terwijl ik geen gegensensor heb en ook niet de "teardrop" functie ingeschakeld.
Er is echt geen pijl op te trekken. Dit kan spontaan gebeuren als het regent, maar ook als het niet regent.

Ik heb trouwens een BlueGT die ik 2 januari jl. nieuw heb gekocht.
Iemand dit al eens eerder gehad, of is dit een gevalletje "even bij de dealer langs rijden"?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Thanx jongens.
Relais moe lijkt mij opzich een tikkeltje vreemd aangezien de auto pas 1,5 maand oud is met nu 2900 km op de teller.
Maar inderdaad dus een ritje naar de dealer.
Ik vroeg het eerst hier maar even, voor het geval het iets simpels is dat misschien gewoon bij de auto hoort.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!