Ruiten tinten

Iemand een goed adres om de ruiten van mijn Polo te laten tinten?

Garage volkswagen vraagt 400 euro excl btw, terwijl ik plaatsen vind waar het rond de 170 euro is.

Is dit te wijten aan mindere kwaliteit of is volkswagen garage gewoon heel duur?
 
volkswagen is gewoon duur, ik weet niet vanwaar je bent, maar in knokke ken ik iemand die dit doet, en anders de peugot garage in knokke Stick Out Tongue zou hebben een firma die dit komt doen.
wel oppassen, aan je achterruit het je zo'n bolletjes aan de rand van je ruit, daar komt lucht tussen, dus zit je met een lichtere strook rondom van paar mm(3mm ongv). maar valt pas op als je er echt op let, dit zou je ook hebben als je naar vw zou gaan.

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Jep, ik heb de mijn daar laten doen. Zeer content van. Ze gebruiken folia tech als folie, geen rommel! Ik ben zo donker mogelijk gegaan en ik heb er 220 € betaalt (geloof ik, al zit ik er niet ver naast). ik had enkel een blaasje, maar dat hebben de week erna gratis rechtgezet.
ik ben er super tevreden mee. supervriendelijke kerels.
(btw ergens op mijn profiel staat er duidelijk een foto van)
 
Welke ruiten heb je allemaal laten tinten @Ceunen? Mag je in BE eigenlijk je voorste ruiten laten tinten?
Heb je nu niet heel fel last als je 's avonds achteruit moet rijden dat je weinig ziet? :)

Dank bij voorbaat, volg dit topic met interesse :) ;)
 
Het zicht achteruit is moeilijker inderdaad, maar het lukt zeker wel, gewoon wat voorzichtiger zijn als je achteruit rijd.
nog een bijkomend voordeel van getinte ruiten is dat je VEEL minder last hebt van koplampen van voertuigen achter je. soms heb je auto's met slecht afgestelde koplampen en die schijnen via je achteruitkijkspiegel in je ogen, en met getinte ruiten heb je daar bijna geen last meer van.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!