Ruilen: Angel eyes (chroom) tegen orginele koplampen (9N)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Beste forummers,

aangezien ik mijn stijl weer eens verander wil ik mijn angel eyes vervangen voor de orginele koplampen van de 9N. De angel eyes zijn begin van het jaar gekocht en verkeren nog in perfecte staat, het gaat hier trouwens om angel eyes met stelmotor!.

Wat wil ik ervoor terug; Orginele koplampen (kras en beschadiging vrij) van de 9N met stelmotor, geen immitatie spul. Dus mocht je over willen naar angel eyes dan wil ik ze ruilen, mits een kleine betaling van jou kant.

Maik
 
Re: Ruilen: Angel eyes (chroom) tegen orginele koplampen (9N

Beste Maik,

ik zou ze willen ruilen voor mijn orginele koplampen maar de bedoeiling is dat ik er niks bij ga betalen.

die van mij zijn kras en schade vrij en dat meen ik die van jou ook?

Met vriendelijke groet,

suares
 
Re: Ruilen: Angel eyes (chroom) tegen orginele koplampen (9N

@suvtje
Ik citeer uit mijn eerste bericht: "De angel eyes zijn begin van het jaar gekocht en verkeren nog in perfecte staat, het gaat hier trouwens om angel eyes met stelmotor!."

Verder zie ik toch een bijbetaling dus sla ik het af. Ben van mening dat de angel eyes gezien hun staat van meer waarde zijn dan een andere setje orginele koplampen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!