Ruben's Polo 9N Highline

Hallo alle Vw Polo liefhebbers,


Bij deze zal ik mijzelf en me auto ook eventjes voorstellen...

Ikzelf kom uit Deventer en me naam is Ruben
Mijn auto is een Vw Polo 1.4 16v Highline

Foto's zeggen meer als woorden dus bij deze

Oa. gedaan

Grote beurt ( een echte grote incl. distributie )
Verlaagt ( AP schroefset )
Sonniboy's
Volledig 7 stappen plan ( Mequairs )
Nieuwe velgen + banden ( Conti Sport Contact 3 )
ABT Achterdemper
Div. Vagcom instellingen
Emblemen achterklep verwijderd
Nieuwe Stabi rubbers

FotoLUKUSOADD-1.jpg

FotoI6JLFZPYD-1.jpg

FotoSULCTQITD-1.jpg

FotoOTWB6CDWD-1.jpg

FotoI6JLFZPYD-1.jpg



Please Dont Copy My Style
 
@ Johan

Dankje Scherp gezien hoor ;)



Hier mijn 2de Hobby :


FotoZUCRVA33D-1.jpg

Foto4FE8IKYWD-1.jpg

Foto6NVRENFCD-1.jpg

FotoECFZXQ3SD-1.jpg

FotoZLLHPDHLD-1.jpg

FotoIJ3BQPNFD-1.jpg




Voor de niet kenner, Dit is een Audi 200 Turbo Quattro

Met een 2.1 10v 5 cilinder turbo motor ( 182 pk , 1399 kilo ) dat maakt 0 - 100 in 8 secondes
Dit is een Full option auto met oa. leer, stoelverwarming, Bose 10 speaker system, enz. enz.

Oa. aan gedaan volledige grote beurt, verlaagd, geblindeerd, volledig rvs uitlaat enz enz.
 
die is inderdaad van " Maik "

en Maik, de klank is prima.. hij word wel wat mooier als die warm is.. maar dat was ik al gewend van het Rvs systeem ;)

enigste was dat ik der eerst met een slijptol onderdoor moest omdat de orginele uitlaat uit 1 deel bestaat ( Na de kat. )

maar dat was zo gefikst
 
neej ik heb geen verloop stukje gebruikt.. de binnendiameter van de demper was het zelfde als de buiten diameter van de uitlaatpijp

Vagcom instellingen.. oa. service reset en long life eraf gehaald ( geen voorstander van ) auto lock en unlock ingesteld en de tankmeter iets aangepast. ook heb ik de gasklep gereinigt en in basis gesteld even als het Egr systeem

weet iemand waarom het gaspedaal traag reageerd.. of zal ik deze vraag ergens anders stellen
 
Vagcom instellingen.. oa. service reset en long life eraf gehaald ( geen voorstander van ) auto lock en unlock ingesteld en de tankmeter iets aangepast. ook heb ik de gasklep gereinigt en in basis gesteld even als het Egr systeem


dit dus al gedaan
 
Neen, je hebt je gasklephuis gekalibreerd. Niet je gaspedaal.

Om die te kalibreren heb je namelijk de Vagcom nodig. Je moet dan namelijk 3x achter elkaar je pedaal helemaal indrukken en 5sec vasthouden en dan weer los.
 
Dat zijn 205/40-17 Continental sportcontact 3
super bandjes net iets harder als een Michelin ( meer kilometers )
en ze lopen geruisloos

uit me hoofd 130 per stuk ex. montage.. maar dat doe ik zelf ;)



Hoeveel die precies verlaagd is weet ik niet, er zit een schroefsetje onder dus ben hem net zo laag gezet als ik zelf mooi vond
 
Je hebt een zeer mooie polo!
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe een setje crossvelgen op mijn Polo er uit zouden zien.....nou zoals bij jou dus.
Het Abt pijpje ziet er ook goed uit. Complimenten!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!