Polo 6 R 2011 1.2. Bluemotion
Polo 6 R 2011 1.2. Bluemotion

Ruben :: 2011 Volkswagen Polo Bluemotion

Polo 6 R
Merk
Volkswagen
Model
Polo 6 R
Uitvoering
1.2. TDI Bluemotion
Kleur
Candy white
Bouwjaar
2011
Hallo Starsky... :).

Dank je wel...
Plannen: niet op korte termijn. De aanschaf en de 17 inch OEM velgen waren al weer een aardige uitgave. Wel ben ik aan het kijken voor een chip voor mijn Polo BM. Bij chippers zoals VVT (van Vught) heb ik goede ervaringen gehad met mijn Golf 4 Pacific (AXR blok) en met mijn vorige Polo Athene 1.4. (AJM) heb ik een JD chip gehad. Voor de Polo BM is er nog niet een software oplossing, behalve via een externe kastje. Dus; dan wacht ik er nog maar even mee wat het chippen betreft.

Gr. Ruben
 
Hey Ruittie,

De velgen komen inderdaad van een Cros en / of Fun Polo af van 2009. Ik vond de BM velgen helemaal niets doen voor de Polo, dus ben ik in dezelfde week (al lang bedacht) naar Surhuisterveen gereden om daar deze set te kopen. Ik vond deze velgen het beste staan. De velgen van de Polo GT waren ook nog een optie, maar gezien ik graag net even wat anders wilde heb ik voor deze velgen gekozen.
 
Starsky: ik wil eerst nog een andere grill. De BM grill en de GTI grill was het toch niet echt voor mij ;).

HJV: de ET waarde is volgens mij gelijk aan die van de 9n3. Je wilt de Cross Polo velgen zwart spuiten? Klinkt als een goed idee. Gun metal black ook nog een idee?


Steek Naafgat ET Waarde Montage Velgen
5x100 57.1 43 Bout - 14 x 1,50
Mogelijke banden maten: 175/70R14 185/60R15 205/45R16 215/40R17 215/35R18
 
Dag Ruben,

De 17" velgen staan er idd wel vetjes onder. Wat zijn je ervaringen hiermee?
Ik heb momenteel de originele 15" velgen onder mijn polo staan maar heb onlangs een bod gedaan op de originele 17" Montani GTI velgen.

Merk je veel verschil aan het verbruik en rijplezier?

Gr. Thomas
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!