Rubber onder ruitenwisser (versterker plaatsen)

Hey allemaal !

ik ben dus mijn versterker aan het plaatsen maar het probleem bevind zich in het volgende :

Ik heb gelezen dat je onder je ruitenwissermotortje een rubbertje hebt waar die grote kabelboom doorgevoerd word.
Maar ik krijg met GEEN ENKELE MOGELIJKHEID mijn 16mm² kabel erdoor getrokken :eek:
ook aan de binnenkant van de wagen vind ik gewoon die uitgang niet, ik kan er amper aan met men hand/arm langs de binnenkant.
en duwen langs de buitenkant dat lukt me ook niet echt.. dat ding zit gewoon echt enorm geklemt ertussen dat ik er niks door krijg ? zijn er andere mogelijkheden ?
of hoe hebben jullie deze erdoor gekregen ?


Met vriendelijke groeten,

Davy ;)
 
Ik moet nog een dikke week wachten op mijn polo, dus zou het zo niet kunnen bekijken.
Maar bij mijn vorige auto heb ik er een gaatje bijgemaakt in het rubber en afgekit. Wellicht ook een mogelijkheid voor de polo?
 
het is namelijk zo :

het is niet ONDER je ruitenwissermotortje, maar erachter, je ziet een "teutje" daar onderdoor moet je je kabel trekken, idd een prikje door de rubber, een kleintje, en dan kan je je kabel er mooi door trrekken zonder al teveel moeite.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!