Voorstellen royce - Polo AW GTI

Beste lezers,

Sinds vorige week zondag in het bezit van een Polo AW GTI in de kleur zwart met een rood dashboard!
Zelf rijd ik zakelijk een Golf GTE, en is de Polo voor mijn vriendin (stiekem rijd ik er meer in haha). Hiervoor een MINI Cooper 1.5 136 PK uit 2019 gereden.
Na een ''lange'' zoektocht uiteindelijk op dit exemplaar gekomen uit 2019 met 16.000 km gereden, het is een import auto uit Noorwegen.
Dit was een van de weinige GTI's met een verklaarbare BPM die ook nog eens klopt.. dat was erg belangrijk!


Alhoewel mijn vriendin de auto graag laat zoals die is, zit ik rond te speuren naar wat meer uitlaat-geluid. Wellicht een begin stap maken met de midden demper vervangen, prijstechnisch is dit nog leuk (€150,-)
Verder denk ik dat zwarte logo's voor/achter wel gaaf zijn om een geheel te creëren. Iemand hier kant en klare opties voor?

Groet,

Collin

thumbnail_IMG_6940.jpg
 
Volkswagen  AW Polo GTI  2.0 200pk 
Welkom Collin. Ik heb zelf een Milltek non resonated catback systeem en ben daar erg tevreden mee. Kost wel wat meer natuurlijk. En de mijne heeft geen OPF, dat scheelt wel in geluid (weet niet hoe dat bij jou zit, of de auto nieuw is en zo niet van wanneer)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Welkom Collin. Ik heb zelf een Milltek non resonated catback systeem en ben daar erg tevreden mee. Kost wel wat meer natuurlijk. En de mijne heeft geen OPF, dat scheelt wel in geluid (weet niet hoe dat bij jou zit, of de auto nieuw is en zo niet van wanneer)
Bedankt voor je reactie!
Mijn model heeft wel een OPF.

Welkom hier! Zo te zien ben je niet de enige in de wijk met een Polo AW? :)
Thanks! Klopt inderdaad haha, staan er best wel wat... mooie is dat zo een GTI er wel echt uit springt t.o.v. het grote gros.
 
Volkswagen  AW Polo GTI  2.0 200pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!