Voorstellen roybezuijen - Polo 6R TDI

Hallo!

Ik ben sinds vannacht voor het eerst in aanraking gekomen met dit forum en ik wil mij graag voorstellen!

Ik ben Roy en ik ben sinds november trotse eigenaar van een geïmporteerde ex zakelijke lease polo en binnenkort komt er een nieuwe Polo 1.0 TSI 70kW Comfortline in de kleur deep black met pareleffect uitgevoerd met het executive pakket aan!

Ik ben op dit forum terecht gekomen toen ik een beetje aan het googelen was over dingen die ik nog aan mijn Polo kan veranderen, ik werd namelijk bij de dealer een beetje wild van alle opties die op een Polo kunnen zitten en ik begon mij af te vragen wat nu nog zou kunnen!
Zo ben ik al een beetje gaan rondkijken bij upgrades doormiddel het coderen via de odb poort, het sweepje bij opstarten, de mirror dip, en het toeteren bij op slot gooien lijken me wel wat.
Ik heb hier alleen niet veel kaas van gegeten dus ben ik erg blij met de info die hier te vinden is!
Ook hoop ik stiekem dat ik Apple CarPlay in mijn auto kan zetten maar hier zou ik echt jullie hulp nodig hebben.

Ook moest ik bij het invullen aangeven wat voor polo ik nou precies heb, maar dat zou ik niet zo goed weten. Rdw geeft aan dat het een 6R is en zelf weet ik dat hij uit 2015 komt en op diesel rijdt.
Ik zou ook geen idee hebben welke extra opties hij heeft maar ik denk wel het licht en zicht pakket vanwege de automatisch dimmende binnenspiegel.

Als je nog een vraag/opmerking hebt over mijn huidige Polo of degene die er binnenkort bij komt hoor ik het graag!

Groet Roy

FEC2B7DA-8E72-4D13-8C28-FB0269B675DD.jpeg
Ps. De auto komt uit Oldenzaal, hij staat nu alleen in Noord-Holland noord
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TDI 
Welkom!
Zelf lijkt me dat toeteren wanneer op slot gaan niks, moet dan altijd denken aan peugeots. En laat dat nou net het automerk zijn waar ik een wrok tegen koester Stick Out Tongue.
En uit 2015 dat is volgens mij een 6c en niet 6r. Ik check dat altijd door de onderste grill, die heeft dat zilveren randje lopen.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: roybezuijen
Welkom!
Geeft Rdw echt aan dat het een 6R is?
Lijkt me sterk namelijk.
Hij staat er mooi bij! Zal er wel sportvelgen onder zetten, doet hem zeker goed.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: roybezuijen
Ik heb ook een Polo uit 2016 en op het kenteken bewijs staat ook 6r maar dat doet de RDW altijd. Je hebt net als ik gewoon een 6c.
Ik zou ook geen idee hebben welke extra opties hij heeft maar ik denk wel het licht en zicht pakket vanwege de automatisch dimmende binnenspiegel.
Als je je afvraagt welke opties je uit de fabriek hebt dan kan je je kofferbak openen en vind je een sticker waar het reservewiel hoort te zitten. De sticker bevat allemaal codes die je online kan herleiden.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
  • Leuk
Waarderingen: roybezuijen
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!