Ronde DRL 4x 4w ledjes per kant

Status
Niet open voor verdere reacties.
hierbij DRL voor de auto heb het gekocht maar heb zelf geen zin om het te monteren heb 2 sets gekocht een voor mijn polo en een voor de auto van me vader.

ze zijn over dus bied ze hier aan...

ze zijn splinter nieuw in doos dus ongebruikt.








€ 59.95,- ex de verzend kosten

Bieden mag ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maik de maat is 70 mm ik zelf weet niet wat de orginele opening is moet even zelf op meten.

Aansluiting Is via een relay of zag laats op het forum van soedje met
Pin 3 op de lichtschakelaar.
 
Ik citeer:


Forummers,

Onderstaand vinden jullie enkele huisregels om het topic netjes en overzicht te houden. Voldoet je artikel niet aan de wens van MyPolo.nl dan zal deze verwijderd worden, dient er enkel een aanpassing plaats te vinden dan zullen wij jou hier van op de hoogte brengen.

Extra
Het omhoog werken van je topic door bijvoorbeeld "up" is eens per week toegstaan.
- Als topicstarter word je geacht het te melden wanneer je het onderdeel verkocht is.
- Een eenvoudige doorverwijzing naar een advertentie op Marktplaats.nl of iets dergelijks is niet toegestaan.
- Het MyPolo.nl team zal het topic automatisch sluiten wanneer er geen activiteit is geweest in de afgelopen 60dagen.

Alvast bedankt voor het naleven van de regels.

Het MyPolo.nl Team
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!