Ronald: van GTI naar TSI :: 2012 Volkswagen Polo

Mooie nieuwe Polo, Ronald! Velgen staan ook fraai! En van een 5-deurs "gezins" uitvoering naar een 3-deurs "want dat is mooier" uitvoering :twisted:
Ik zal 'm binnenkort wel zien staan op de parkeerplaats.
Oh, en volgende week maandag ga ik naar dezelfde dealer om mijn Polo op te halen Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Bedankt! auto valt ook zeker niet tegen.
Mooi zo! Zal toch wel even wennen zijn in vergelijking met de vorige, kan ik me zo voorstellen.

zag dat er sinds vorige week nog een witte 6r gti op het parkeerterrein stond (5 deurs)
Klopt, die is mij sinds enkele weken ook opgevallen. Vorige week meende ik te zien dat Joline daar uitstapte.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Is inderdaad muntstad in de Meern (mijn GTI staat nu tussen hun occasions).
Het verschil van GTI naar TSI is inderdaad vrij groot, maar de TSI valt me (ondanks dat ik nog aan het inrijden ben) zeker niet tegen.
 
Is inderdaad muntstad in de Meern (mijn GTI staat nu tussen hun occasions).
Het verschil van GTI naar TSI is inderdaad vrij groot, maar de TSI valt me (ondanks dat ik nog aan het inrijden ben) zeker niet tegen.

Inrijden Stick Out Tongue Ik dacht dat, dat niet meer van toepassing was bij de nieuwe auto's. Big GrinBig GrinBig Grin
 
Het is inderdaad veel minder waar je op moeten letten dan "vroeger", maar het blijven toch allemaal metalen onderdelen die nog op elkaar moeten inslijten...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
bedankt voor de tips!

@ citroene, bedankt! denk niet dat ik de pk's echt zal missen. Natuurlijk is het speelse van een GTI heel leuk af en toe maar ik ben zelf eigenlijk best een suffe rijder en voor mij is de TSI pittig genoeg.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!