ROFL ? Radio knopje aan, deuren open ?

heeft iemand dit ooit gehad ? de radio stond gewoon uit, en ik was wat aan het rijden, maar toen ik op het knopje van de radio drukte, ging mijn elektrische vergrendeling ineens open en terug dicht. :s zeer vreemd fenomeen, heb dit ondertussen toch al een 3 x meegemaakt. (vandaar dat ik het nu pas post omdat ik eerst dacht dat ik ergens perongeluk of onbewust op dat knopje had geduwd.. lol
 
FlashredBM zei:
Volkswagen? Met hun heb je geen contact hoor, je moet bij je dealer zijn. Het antwoord van de importeur zal zijn dat je je bij hem moet melden.

nope, de dealer moet ik zijn voor problemen met de dealer. problemen met de wagen zelf, kwaliteit en dergelijke waar ik me over wil uiten moet ik bij Volkswagen zijn. want zo had ik een veiligheidsriem met een fabricagefout in. en deze werd door Volkswagen niet omgeruild. (niet de dealer, de dealer deed een vraag aan de garantie bij volkswagen en hun hebben dit geweigerd). En die riem is 1 van de dingen waar ik me op wil concentreren.
 
Als de koffie volgens datum nog goed is ga je zeker wel naar Douwe Egberts. Waar anders? Heeft de supermarkt helemaal niks mee te maken. Dan is er bij DE iets fout gegaan. Mijn ouders hebben toevallig zoiets mee gemaakt jaren geleden. Brief geschreven en met het product opgestuurd naar de producent. Kregen toen netjes een brief terug met een excuus en een vers, wel goed exemplaar!

De Polo komt van VW, wil je je mening uiten over een slecht product van hun mag je ze gewoon schrijven en eventueel om een reactie terug vragen. Dat is helemaal niet gek hoor. Je koopt immers een product van hun, dat daar nou een importeur en dealer tussenzit maakt geen bal uit, VW is en blijft de eindverantwoordelijke.

En zeker als een garantiekwestie wordt afgewezen door de importeur en de dealer, dan zou ik ook zeker een poging bij VW zelf wagen. Je moet niet zomaar alles pikken.

Het is en blijft een product van VW. Daar kun je prima mee contact zoeken als je iets kwijt wilt of als je dealer je niet wilt helpen. Dat geldt trouwens voor alle producten die je koopt. Winkels/webshops vertikken het ook wel eens om mankementen te onderzien, dan ga je toch ook naar de producent? Dat is precies hetzelfde.

Wat het merk met jou reactie doet is een 2e. Dat maakt en staat wel een bepaald merk. Reageren ze niet, ben je gewoon 1 van de vele kloothommels in hun ogen en is het imo een paupermerk die niks voor haar gebruikers wilt betekenen.
 
Als wij klanten hebben die wij niet mogen helpen voor bepaalde garantie gevallen sturen wij ze als dealer soms zelfs door naar de importeur om daar hun klacht in te dienen, de importeur kan/moet zeker wat voor de consument kunnen betekenen!!

Ik denk dat iedereen een beetje een verkeerd beeld heeft over dealers, wij zitten er juist eigenlijk als tussenpersoon (tussen klant - importeur), zeker wat garantiewerk betreft!

Tuurlijk moet een dealer jou tevreden zien te houden, maar dat heeft meer de reden dat hij bij jou terug komt voor onderhoud of een nieuwe auto (commercieel oogpunt dus)
 
Johan zei:
Want? wij hebben echt wel eens klanten die komen met een probleem die wij gewoon echt niet op kunnen (of mogen) lossen, dan is de enige remedie contact opnemen met de afdeling garantie van de importeur voor die klanten, en het nummer krijgen ze niet van ons die is gewoon op het net te vinden!!

Ondanks dat de link het niet doet, heeft Holyoak wel degelijk gelijk ;)

Bij verkoop aan consumenten blijft de verkoper altijd volledig verantwoordelijk voor het verkochte product, ook als er problemen worden geconstateerd die de verkoper niet zelf kán oplossen. Dit is verankerd in Burgerlijk Wetboek Boek 7, afdeling 2 & 3

Zie met name art. 7:21 lid 3 BW (linkje)
 
Ik blijf er toch bij dat als wij iets niet voor garantie mogen vervangen en de klant een klacht wilt indienen ze toch echt de importeur benaderen bij ons..

Of het nou wel/niet mag, het gebeurd wel degelijk! De klachten die de importeur binnen krijgt worden ook altijd uitvoerig besproken met de manager/chef!

Mocht er nog verder discussie nodig zijn, open dan even een nieuw topic, want het ontopic gedeelte is ver te zoeken op moment ;)
 
hallo wat ik me afvraag heeft de dealer al naar het probleem heeft gekeken
dit lijkt me wel handig voor dat je briefen gaat schrijven en een andere vraag wat ik me af vroeg
hoort een rcd 510 wel in deze auto ik neem aan dat deze er later er in gekomen is omdat ik in de folder van de polo deze optie niet zie staan (correct me if am wrong)
zou het niet zo kunnen zijn dat de radio het probleem geeft omdat hij bv verkeerd is gecodeerd of een verkeerd type wat niet in een polo thuis hoort ?
grt donna
 
Donna zei:
hallo wat ik me afvraag heeft de dealer al naar het probleem heeft gekeken
dit lijkt me wel handig voor dat je briefen gaat schrijven en een andere vraag wat ik me af vroeg
hoort een rcd 510 wel in deze auto ik neem aan dat deze er later er in gekomen is omdat ik in de folder van de polo deze optie niet zie staan (correct me if am wrong)
zou het niet zo kunnen zijn dat de radio het probleem geeft omdat hij bv verkeerd is gecodeerd of een verkeerd type wat niet in een polo thuis hoort ?
grt donna


Donna, vraagje, werk jij voor een VW Dealer ? Vind het vreemd dat je 1 post hebt en dan nog direct zo een vragen. :/

En ja de dealer heeft al naar verscheidene problemen gekeken. en daarom dat ik VW zelf contacteer nu vanwege mijn ontevredenheid van diensten en kwaliteit van VW zelf.
 
Hallo PRIdEVisions ik was gewoon nieuwsgierig ik lees aleen tijdje op dit super
forum en ben zelf niet zo,n schrijver op forums
ik zag dat deze draad niet meer over het eigelijke probleem ging
zo doende aangemeld omdat ik graag wou weten of jouw radio nu wel of niet
origineel met de auto is geleverd dus vanaf de fabriek
beetje directe eerste post van mijn kant maar zoek hier niks achter ik probeerde aleen maar mee te denken in een oplossing
ps ik werk niet bij een dealer
grt donna
 
Donna zei:
Hallo PRIdEVisions ik was gewoon nieuwsgierig ik lees aleen tijdje op dit super
forum en ben zelf niet zo,n schrijver op forums
ik zag dat deze draad niet meer over het eigelijke probleem ging
zo doende aangemeld omdat ik graag wou weten of jouw radio nu wel of niet
origineel met de auto is geleverd dus vanaf de fabriek
beetje directe eerste post van mijn kant maar zoek hier niks achter ik probeerde aleen maar mee te denken in een oplossing
ps ik werk niet bij een dealer
grt donna


haha ok, geen probleem hoor ;) vroeg het me gewoon even af omdat het idd een heel directe vraag is na 1 post te hebben Big Grin

maar Welkom hier ;)

P.s. is idd een orriginele radio af fabriek zoals citroene zegt :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!