Als de koffie volgens datum nog goed is ga je zeker wel naar Douwe Egberts. Waar anders? Heeft de supermarkt helemaal niks mee te maken. Dan is er bij DE iets fout gegaan. Mijn ouders hebben toevallig zoiets mee gemaakt jaren geleden. Brief geschreven en met het product opgestuurd naar de producent. Kregen toen netjes een brief terug met een excuus en een vers, wel goed exemplaar!
De Polo komt van VW, wil je je mening uiten over een slecht product van hun mag je ze gewoon schrijven en eventueel om een reactie terug vragen. Dat is helemaal niet gek hoor. Je koopt immers een product van hun, dat daar nou een importeur en dealer tussenzit maakt geen bal uit, VW is en blijft de eindverantwoordelijke.
En zeker als een garantiekwestie wordt afgewezen door de importeur en de dealer, dan zou ik ook zeker een poging bij VW zelf wagen. Je moet niet zomaar alles pikken.
Het is en blijft een product van VW. Daar kun je prima mee contact zoeken als je iets kwijt wilt of als je dealer je niet wilt helpen. Dat geldt trouwens voor alle producten die je koopt. Winkels/webshops vertikken het ook wel eens om mankementen te onderzien, dan ga je toch ook naar de producent? Dat is precies hetzelfde.
Wat het merk met jou reactie doet is een 2e. Dat maakt en staat wel een bepaald merk. Reageren ze niet, ben je gewoon 1 van de vele kloothommels in hun ogen en is het imo een paupermerk die niks voor haar gebruikers wilt betekenen.