Rode pluskabel trekken Vw polo 9n3 Bluemotion okt 2008

Hallo geachte Vw people,

Ik probeer een rode pluskabel te trekken vanaf mijn accu naar binnen. Ik heb eerder een 9n3 gehad en toen heb ik de kabel met een kabeltrekker langs mijn linker scherm getrokken.
Vanuit daar kon ik hem via de deurpost naar binnen leiden.

Bij mijn nieuwe bluemotion lijkt dit niet te werken want zit geloof ik een soort van vulling?.

Iemand enig idee hoe dit nu moet. Alles zit ook zo dicht op elkaar :S



Groetjesss
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 16V 
Je kan met de kabel onder je ruitenvloeistof tank door. Je band er even afhalen en spatscherm in je spatbord.
Achter het scherm zit een soort van stop waar je doorheen kan naar binnen kom je onder zekeringen kast uit perfecte plaatst om verder te kunnen.

Succes!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Thnx. Dus moet mijn wiel eraf halen? En dan die zwarte kap losmaken? Ben echt een leek op dit gebied :)
Ga morgen gelijk aan de slag hoop dat ik het kan fixen morgen mis m’n geluid wel ;)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 16V 
Je kan hem eventueel ook via de rechterkant trekken, je moet dan even zoeken naar de doorvoer van de motorkap ontgrendel kabel..
Dit gat zit er namelijk wel maar is bedoeld voor rechts gestuurde auto's.. Nu kom je achter je dashboard kastje uit en kan je hem ook gemakkelijk naar achter leggen..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!