Rode lijn op onderbumper polo 6r gti

Misschien kan ik je helpen, ik heb dit namelijk zelf ook :)
IMG_5053.JPG
Ik heb dit gewoon met plastidip gedaan. Die tape raad ik niet omdat je sowieso met een boven- en zijkant zit en dus 2 lijntjes gaat moeten trekken. Denk niet dat dit er mooi gaat uitzien en uit ervaring weet ik dat die tape wel gemakkelijk te verwijderen is, maar de lijm blijft veel hangen...
Zoals ik zei dus plastidip. Gewoon alles mooi afgeplakt en 7 laagjes gespoten.
Foto 6-02-15 21 23 49.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Harms en Robert dorst
Gewoon spuiten ja, is het mooist. Maar je kunt die chromen strip er ook uit klikken hoor, al moet je dan wel eerst de hele grill demonteren. Ik heb het een jaar of drie geleden gedaan met een spuitbus in dezelfde kleur als de auto flash red (code LG3E):
polo chrome 2a.jpg
ik heb geen chromen strip bij mij is het gewoon plastic denk als je het spuit dat het niet blijft zitten
 
Volkswagen  Polo gti 6r  1.4 gti 180pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!