Rode auto wit maken

Tijmi

Exclusive lid
979
0
0
Beste Lezer,

ZOu iemand misschien voor mij, van onderstaande afbeelding de rode auto, wit kunnen maken?
Dan heb ik een beter zicht hoe die diffuser op mijn auto staat.

Alvast thx voor de moeite..

Tijm

HA035.jpg
i
 
Ik vind het echt vet alleen heb je er ook 1 met dubbele uitlaten in het midden ook van CSR die vind ik net iets mooier en zeker met die velgen ;)

Kun je toch ook doen met die van rieger? ;)
moet je er alleen 1 zien te vinden zonder uitlaat uitsparing en dan bijv. met dat stukje van CSR de uitlaten in het midden zetten of (weer) een custom-job laten doen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Dat ligt aan de kleur van de auto en contrast in de foto om het heel snel te kunnen doen, het lukt met geduld sowieso wel. Ik heb deze in Photoshop gedaan met de Quick Selection tool, gewoon grof alle lak delen selecteren. Als je verder inzoomt is hij ook nauwkeuriger voor de kleine randjes. Vervolgens de selectie kopieren in een nieuwe laag en omzetten naar grijswaarden. Dit geeft een betere basislaag voor een andere kleur. Om een auto wit te maken gewoon de brightness van die laag omhoog gooien totdat hij wit is maar toch nog genoeg reflectie heeft.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!