Voorstellen Rocket247

Goedemiddag,

Ik heb onlangs een nieuwe, en tevens mijn eerste auto gekocht.
Het betreft een Volkswagen Polo 1.2 TSI uit 2011, de 6 bak versie met 105PK.
Ben er heel blij mee, vlotte wagen met een mooie uitstraling!

Helaas zijn er ook een paar kleine dingen mis mee.
Zo lekt mijn thermostaathuis, en moet mijn uitlaatsteun worden gelast. Ook moet zeer waarschijnlijk mijn kettingspanner worden vervangen na advies van de dealer.
Kleine tegenvallers maar dat maakt het er niet minder om.

Mijn plannen voor deze auto zijn vrij simpel:
  • Ik wil hem laten tunen naar 130PK+-, hoor verschillende ervaringen van mensen dat dit toch verschil maakt.
  • Ook wil ik de standaard halogeen lampen laten vervangen voor mooie led lampen.
  • Nieuwe velgen eronder (de welbekende Bergamo velgen)
  • En als laatste wil ik een nieuwe uitlaat voor een sportiever geluid, misschien een kleppensysteem? Ben er nog niet heel bekend mee
Kortom, er zit nog wel wat werk aan! Stap voor stap zou ik de auto de komende maanden laten voorzien van mijn wensen.
Het nodige onderhoud heeft natuurlijk prioriteit!

IMG_6791.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK - Stage 1 140PK 
Leuke mods! Je zou ook met adapters led in kunnen bouwen, heb ik ook. Hoef je geen dure units te kopen Stick Out Tongue. Kleppensysteem heb ik zelf laten doen bij ABC-uitlaten ergens in Brabant. Goede prijs & fijne mensen, en het geluid is nice!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Rocket247
Leuke mods! Je zou ook met adapters led in kunnen bouwen, heb ik ook. Hoef je geen dure units te kopen Stick Out Tongue. Kleppensysteem heb ik zelf laten doen bij ABC-uitlaten ergens in Brabant. Goede prijs & fijne mensen, en het geluid is nice!
Dat klinkt goed! Welke adapters heb je en waar vandaan?
Ik woon niet in de buurt van Brabant helaas, dus zou even ergens anders moeten kijken voor de uitlaat.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK - Stage 1 140PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!