Robbiepower's Polo R-line

Hallo allemaal,

Nieuw hier op het forum. Nieuw bij ons thuis in bezit een Polo 1.2 TSI 7-traps DSG R-line. I.v.m. niet het gewenste aanbod in Nederland, en omdat ik veelvuldig auto's importeer voor mijn werk, deze auto bij een Duitse VW dealer gekocht.

Leuk en mooi exemplaar. Wij kwam erachter dat een R-line toch echt wel een must is. Daarnaast natuurlijk voorzien van; een RNS 310, Xenon en schuif/kanteldak.

Bekend met VW, bij ons thuis 2x een Golf 5 GTI gehad (beide JD chip). Ik en moeders hadden er beide eentje. In verband met de komst van een auto van de zaak van mij, mijn exemplaar verkocht. De 2e wordt nu ook verkocht met de komst van de Polo.

Aan de Polo ga ik nog wat dingen doen, maar nu eerst zaak het Nederlandse gele kenteken erop te krijgen.

Groeten!
 

Bijlagen

  • Unknown.jpg
    Unknown.jpg
    266.8 KB · Weergaven: 121
  • Unknown2.jpg
    Unknown2.jpg
    171.2 KB · Weergaven: 117
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 105 pk 7-DSG 
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een RNS 310 en RNS 315? In de Polo zit een 310 met zo'n houder op het dashboard. Ik ben nog op zoek naar zo'n paring adapter zodat ik bluetooth kan koppelen en muziek kan streamen.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 105 pk 7-DSG 
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een RNS 310 en RNS 315? In de Polo zit een 310 met zo'n houder op het dashboard. Ik ben nog op zoek naar zo'n paring adapter zodat ik bluetooth kan koppelen en muziek kan streamen.

RNS 315 heeft de bluetooth ingebouwd zitten waardoor je zo een adapter niet meer nodig hebt. Volgens mij is dat wel zo een beetje het verschil...

Mooie R-Line btw! Veel opties zo te zien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Niet helemaal er zijn ook RNS315 type's zonder de interne BT-module, volgens mij is het verschil met de RNS310 dat deze de navigatie op de DVD heeft staan en de RNS315 heeft de navigatie in zijn flash geheugen staan.
 
Volvo  -  - 
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Inmiddels heb ik het kenteken binnen en kunnen wij er lekker mee cruisen.

De Bluetooth en streaming werkt ook super. Dit gedaan d.m.v. de Bluetooth adapter. Nu nog een VW update besteld bij de dealer met 2017 kaarten. Zag dat de auto alleen Duitse kaart had...
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 105 pk 7-DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!