Robbert's Polo 9N

Na enige tijd jullie forum te hebben gevolgd en sinds vorige week mijn nieuwe Polo in bezit heb stel ik mij bij deze ook voor.

Ik ben Robbert en kom uit de omgeving van Den Haag.

Vorige week ben ik overgestapt van:
3523266884_c96f738063-1.jpg

VW Polo 1995

Naar:
5442256764_a9705764d0-1.jpg

VW Polo Comfortline 2003
5448569956_f818e6ae17-1.jpg

5448569802_ee75e3116c-1.jpg


Plannen voor de toekomst:
- Afstandsbediening voor centrale vergrendeling
- Velgen opnieuw laten stralen en spuiten
- Privacy shades/Sonnyboys

Wie weet wat ik nog meer bedenk/zie op dit mooie forum.
 
Bedankt,

Ik mag er bijna plezier van hebben gister een sterretje gehad en gelijk laten fixxen en dealer waar ik hem heb gekocht heeft slechte reparatie gedaan. Dus morgen mag hij een dag naar de garage.

De temperatuur knop/signaal of thermostaat is waarschijnlijk kapot. Ik krijg alleen nog warme lucht/airco.
2 ruitenwissers zijn niet vervangen...

Hopelijk na morgen dat ik lekker kan cruisen!
 
Dank alle!

@ starsky, Er ligt een 1.4 benzine in. Voorheen ook en zal niet met minder kunnen.

Vandaag is hij ook weer bij de garage geweest en zoals ik al vermoedde is de temperatuur regelaar kapot. Helaas niet op voorraad bij de importeur dus hopelijk snel binnen.
 
Het is weer even geleden dat ik wat van me heb laten horen, maar erg druk op het werk en tegelijk met afstuderen.

Toch heb ik tijd om wat tijd te besteden aan mijn mooie Polo.
Zo heb ik vandaag afstandsbediening voor mijn CV laten bestellen bij de VW dealer. Nu zullen er misschien mensen zijn die zeggen die kan je ook voor 50,- kopen universeel en zelf monteren. Ik hou graag van originele onderdelen, zelf heb ik geen zin/tijd om het in te bouwen en mocht er iets niet goed gaan zoals ik wel is gelezen heb dan heb ik garantie en ga ik gewoon terug ;)


Helaas is het met de dealer (Wittebrug) waar ik hem heb gekocht wat minder, na aangegeven te hebben dat mijn ruitenwissers vervangen moesten worden bij aflevering is dit niet gebeurt. Bij navraag beweren ze van wel, maar 100% zeker dat het de zelfde zijn.
De temperatuur regelaar voor ventilatie en airco zou 2,5 geleden zijn besteld maar tot op heden niet binnen. Bij mijn normale VW dealer zijn back-order onderdelen binnen 3 dagen binnen.

En tot slot is sinds kort mijn achterruitenwissersproeier kapot. Waarschijnlijk door lekkage. want mijn wand bekleding achter is helemaal nat. Nu een afspraak voor morgen staan bij de dealer en ze gaan er naar 'kijken'.

Gelukkig allemaal onder garantie, maar wel een hoop gedoe. Hopelijk dat na morgen alle problemen weg zijn en dan kan de afstandsbediening erin en kunnen we weer genieten.
 
Vandaag even gekeken, melding weg en CC werkt weer! Merkte wel dat de uitlaat hel aal zwart en vettig is wat volgens mij duidt op slechte verbranding.

@Johan ik heb remlichten nog niet kunnen testen, zal zo even doen.
 
Vandaag voor de zekerheid even laten uitlezen bij VW dealer. Het bleek een storing van tijdelijke aard te zijn geweest in de remlichtschakelaar. Vandaar dat de CC ook niet goed functioneerde.

Morgen hopelijk ook de Privacy Shades binnen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!