Voorstellen Rob Lindemans

hallo allemaal,

Ik zal mijzelf even voorstellen.

Mijn naam is Rob Lindemans ben 55jaar en rij al jaren in een VW Passat W8 uit 2004, ik ben zo tevreden over de VW dat ik voor mijn vrouw nu een polo 1.2 TSI 6C1 uit 2016 heb aangeschaft.
Ik ben vaan huis uit automonteur maar nu al 30 jaar werkzaam bij de brandweer.tevens heb ik een klein lasbedrijf die zich voornamelijk bezig houd met het fabriceren van Titanium uitlaatsystemen voor de motorfietsen.

Gezien dat de polo een aantal vervelende storingen bevat (de prijs was hier dan ook naar, en de verkoper heeft dit ook eerlijk vermeld) ben ik gelijk op het net aan het speuren geslagen.

Ik hoop hier veel wijsheid op te doen zodat de polo weer geheel zonder enige storing de weg op kan.

Groeten Rob
 
vw  polo 6C1  1.2 
Welkom Rob. Wat betreft de storingen zul je aan mij weinig hebben, al ben ik wel prettig gestoord ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Hallo Rob,
Het was even zoeken maar langleven het internet :)
Ik heb een uitlaatsysteem van jouw over kunnen nemen voor mijn KTM RC8
Helaas is deze beschadigd ter hoogte van de ophangbeugel van de demper.

Kan en wil jij deze repareren.

Groetjes Ron
 
KTM  Rc8  1150 
Hallo Rob,
Het was even zoeken maar langleven het internet :)
Ik heb een uitlaatsysteem van jouw over kunnen nemen voor mijn KTM RC8
Helaas is deze beschadigd ter hoogte van de ophangbeugel van de demper.

Kan en wil jij deze repareren.

Groetjes Ron
Dit is zijn voorstel topic.
Kun je privé zaken in een pm afhandelen
Welkom btw.
Wat voor polo heb je
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!