rns315 bluetooth probleem

Chris 6r

Actief lid
146
40
38
Ik heb gezocht, maar ik kan geen topic over het volgende probleem vinden.

Namelijk, als ik een nieuwe verbinding maak tussen mijn samsung s8 en de rns 315 met ingebouwde bluetooth, dan werkt alles prima. Als ik dan vervolgens het contact van de auto uitschakel en weer inschakel dan werkt het belgedeelte van de bluetooth verbinding wel maar kan ik geen muziek meer spelen. Als ik dan bij de opties van bluetooth op de telefoon kijk dan zie ik dat oproepgeluid en toegang tot contacten verbonden zijn, maar media-audio niet. Als ik deze dan probeer aan te zetten lukt dat niet. Als ik dan in het het beginscherm van de bluetooth instellingen met bluetooth aan uiteraard op de telefoon op VW PHONE druk dan verbreekt hij de verbinding met de rns (zoals het hoort) als ik dan vervolgens op media druk op de rns, en vervolgens op setup, en dan bluetooth instelling, en dan verbonden apparaten, en ik selecteer daar de s8, dan maakt deze een verbinding naar de telefoon en werkt wel alles.

Het lijkt er dus op als er eerst een mediaverbinding wordt opgezet, en daarna pas de telefoonverbinding dat het wel werkt, maar andersom lukt het alleen om het telefoongedeelte te verbinden, en de laatste volgorde is de volgorde die automatisch wordt gebruikt.

Iemand enig idee? Of misschien iemand hetzelfde? Ik kon op internet enkele forums vinden waar men dergelijke problemen ook had met verschillende samsung en android toestellen, maar zeer sporadisch en zonder oplossing.

Alvast dank voor enige reacties.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!