RNS310 stem

volgens mij is dat niet te veranderen...das weer het nadeel van die RNS toestellen...zucht...waarom er gekozen is voor Belgisch vind ik ook vreemd...de verkoper gaf als argument dat de klinkers duidelijker verteld werden (yeah right...)
 
ja klopt zitten een hoop nadelen aan die RNS
maar zonu endan versta ik ze tog niet perfect
heb toevallig laatst een audi a1 als leenauto meegekregen maar die navigatie werkt tog een stuk fijner en een duidelijke nederlandse stem die had ik graag gehad,
maargoed dan blijf ik maar vast zitten aan de mevrouw belg voel me net getrouwd haha..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
FlashredBM zei:
mike2165 zei:
ja klopt zitten een hoop nadelen aan die RNS
maar zonu endan versta ik ze tog niet perfect
heb toevallig laatst een audi a1 als leenauto meegekregen maar die navigatie werkt tog een stuk fijner en een duidelijke nederlandse stem die had ik graag gehad,
maargoed dan blijf ik maar vast zitten aan de mevrouw belg voel me net getrouwd haha..
Als je zelf zo Nederlands schrijft, waarom wil je dan een perfect Nederlandse stem in de auto? Big Grin

ben mischien geen wonder in de nederlandse schrijven,
maar wil niet zeggen dat ik naar zo iritante accent wil gaan luisteren,
schrijf jij dan wel perfect nederlands.. of ben je iedereen aan het controleren op typ fouten Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!