RNS310 End of Life.?

Ter info:

Ik heb als wagenparkbeheerder voor een collega een golf besteld waar vanuit een executive pakket een RNS310 gemonteerd zou worden.
Zojuist meldde de leasebaas dat dit omgezet is naar een RNS315 omdat de RNS310 niet meer leverbaar zou zijn.
Een soort van End of Life.

Wellicht handig om te weten, want dan zullen ze voor de Polo ook wel eerdaags met een EoL melding komen..
 
Daar gaat het inderdaad op polo6rfreunde ook al over, dat de 315 in de configurator zou staan (zelf nog niet naar gekeken);)
Maar als je het mij vraagt is de 315 gewoon wat meer radio dan de 310, vooral vanwege de standaard keurig weggewerkte bluetooth antenne, die alleen bij bepaalde versies van de 310 in te bouwen zijn;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Volgens mij zijn er nog een paar verschillen: 310 heeft kaart-updates op CD en die zijn weer makkelijk via nieuwsgroepen of zo te downloaden, terwijl de 315 een niet te hacken SD kaart heeft.

Ook bij de 310 had je alleen bij telefoonvoorbereiding Plus een Connection Adapter of Touch-Adapter nodig, maar bij Telefoonvoorbereiding Premium ook niet.
Met als aantekening dat telefoonvoorbereiding premium regelmatig ruzie had om een iPhone te koppelen.

Maar goed: als de 310 End-of-Life is, hebben we die problemen ook niet meer
 
Volgens mij zijn er nog een paar verschillen: 310 heeft kaart-updates op CD en die zijn weer makkelijk via nieuwsgroepen of zo te downloaden, terwijl de 315 een niet te hacken SD kaart heeft.

Ook bij de 310 had je alleen bij telefoonvoorbereiding Plus een Connection Adapter of Touch-Adapter nodig, maar bij Telefoonvoorbereiding Premium ook niet.
Met als aantekening dat telefoonvoorbereiding premium regelmatig ruzie had om een iPhone te koppelen.

Maar goed: als de 310 End-of-Life is, hebben we die problemen ook niet meer

heeft de 315 ook niet een intern flashgeheugen?
dat was dacht ik ook nog verschil met de 310 ;)

wat betreft kaart updates, zitten beide systemen niet op fx-basis?
dacht namelijk dat de kaarten 'gelijk' waren :roll:

en dat van de premium klopt! die bedoelde ik ook met achteraf te installeren bluetooth antenne bij de 310 met een bepaalde software stand ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ehh, wat jullie zeggen is correct, maar dit verhaal is al zeker 1 jaar oud. De RNS-310 is de voorloper en de RNS-315 is zijn opvolger. Dit geld ook voor bijvoorbeeld de RCD-300 welke naar de RCD-310 is gegaan. Wazig is ook dat de RNS-510 geheel niet op de optie lijst van de Polo 6R voorkomt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!