RNS310 Bluetooth audio

Help !
Mijn RNS310 komt plotseling vanuit het niets met de vraag of ik bluetooth audio wil inschakelen.
Als ik dan aangeef dit niet te willen, verschijnt de vraag om de paar minuten in het scherm van de RNS310.

Is dat ding een beetje hardleers, of is er een andere manier om te zorgen dat ik die vraag niet meer krijg.?
Ik heb n.l. geen bluetooth audio nodig: Na een SD kaart en een USB stick én een mp3 cd-tje heb ik al meer muziek in de auto dan ik dit leven nog kan luisteren.
Ik hoef dus niet zonodig de muziek die toevallig op mijn telefoon staan te horen: dit zijn bovendien aangepaste ringtones :mrgreen::

Even ter verduidelijking: ik heb de auto vanaf juli, heb nooit BT audio aangezet, heb niets in de setup van de RNS zitten klooien en tóch komt 'ie opeens met deze vraag in beeld.

Iemand een ideetje hoe dit allemaal kan.?
 
het staat in de setup van de RNS310 NIET aangevinkt.
Het idiote is juist dat ik vanaf juli, toenm ik de auto kreeg, niets meer aan de setup veranderd heb.
En toch komt het apparaat opeens met de vraag of ik Bluetooth-audio wil inschakelen.
 
ook aan de telefoon niets veranderd.
En ik heb nog een eenvoudig dingetje: nokai 6303i zonder data-abonnement, dus alleen bellen en SMS.
Echt een telefoon zonder 'hidden features' dus daar zoek ik het ook niet echt.....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!