RNS310 alleen 3D weergave????

Gisteren auto op gehaald en tot mijn grote schrik kom ik erachter dat het VW Navi systeem RNS310 de kaarten alleen weergeeft in vogelvlucht/3D. Vooral bij langere ritten vind ik dit helemaal niks. Misschien ben ik ouderwets, maar ik wil graag weten waar ik ben en zelf een alternatieve route kunnen uitzoeken.
Het stomme is dat bij skoda met nagenoeg hetzelfde navi systeem dit wel mogelijk is. Weet iemand of er iets van een firmware update is, zodat het wel mogelijk is in 2d te navigeren?
Of een ander inbouw systeem dat past op de plek van een 310 die dit wel heeft?
 
die is er gewoon...je kunt linksonderin het knopje indrukken en dan zie je EXTRA en als je daar in gaat dan zie je 2-D weergave, Overzichtskaart, 3-D weergave

dus bottomline--> RNS310 heeft dat wel Stick Out Tongue
 
Uhm uitgeprobeerd ook bij de skoda dealer... Knopje extra is niet aanwezig, daar staat menu. Skoda dealer snapte er ook niks van.
Zoeken op internet zie ik dat er ook mensen zijn die niet kunnen switchen naar 2D raar, maar echt waar..

Mooi klote moet die dealer hem maar omruilen voor een skoda systeem of eentje waar het wel op werkt of een firmware update/verandering aaargh.

verder rijdt ie lekker.
 
ik maak voor jou speciaal een foto als proof dat het er is Stick Out Tongue
komt morgen wel ;) heeft het maybe te maken met firmware update ofzo o_O? ik weet het ook niet maar als je het kan omruilen dan is het wel handiger ipv uit te zoeken...
 
Hahah ik geloof je op je woord!
Alleen bij mij werkt het echt niet, ook niet via dat kompasje.
Krijg het idee dat ik genaaid ben met een oud systeem ofzo, dit is nl echt k..
Heel vreemd, zeker omdat het amundsen systeem van skoda het wel heeft en jij ook en genoeg anderen ook maar ook een hoop weer niet.
Google maar eens.
Is er na te gaan van wanneer dit systeem is?
 
mijn auto is van 13 januari 2011...dus dat zou nog met een RNS310 moeten zijn ik heb nog steeds met zo'n bluetoothmodule anders werkt mijn telefoon niet met het systeem...alleen voor dat probleem mag je hem omruilen :shock: dat is wel netjes van de dealer dan...
 
Moet wel wat betalen, maar als hij van te voren gezegd had dat het alleen 3D was had ik gelijk een ander besteld, nu kost het me weer extra. Al heb ik het er graag voor over, ik erger me na 1 dag al. Dat houd ik geen 4 jaar vol. Haha :)
 
Haha ik zet hem trouwens altijd op 3-D ik vind het heerlijk zo rijden Big Grin
maar de fout die de meeste mensen doen is naar het plaatje kijken ;) je moet juist naar de meters kijken wanneer je de afslag neemt...dat deed ik OOK altijd fout :S
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!