Rns 510 radio(imi)

Ik ben dan wel benieuwd wat ik te zien krijg als ik em in de achteruit zet. Nu heb ik de rcd 310 en krijg te zien zoals op de foto.
 

Bijlagen

  • IMG_4748.JPG
    IMG_4748.JPG
    30.8 KB · Weergaven: 56
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Heb sinds een paar dagen ook dezelfde radio via China gekocht voor 120,- ongeveer.
Zelf ingebouwd en tot nu werkt alles zoals het moet. Camera zal ik ooit wel een keer aansluiten.
Waar ik een beetje mee zit is het feit dat er meer mogelijkheden zijn met deze radio’s.
Het Windows CE 6.0 zou redelijk makkelijk te tweeken zijn voor allerlei extra programma’s
Ook zit ik te zoeken naar een actuelere iGo maps dan die wat nu geïnstalleerd is...

Heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Ik vind wel het eea online maar zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer...
 

Bijlagen

  • A6D15EE4-90D0-4ADD-9D5E-045CAF74941F.jpeg
    A6D15EE4-90D0-4ADD-9D5E-045CAF74941F.jpeg
    5.4 MB · Weergaven: 34
Volkswagen  Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!