RNS 510 crasht

ik heb daarnet eens gekeken om mijn rns te aanmelden en heb een howto gevold van een jetta 2010, maar ik krijg bepaalde functies niet te zien ? doe ik nu iets verkeerd of ??

bv ik krijg deze 2 niet te zien

[resize=600:2c30sb8t]http://donniez.home.comcast.net/rns/19-2.PNG[/resize:2c30sb8t]


ik kan zelfs de skins niet veranderen van de rns zoals hier
http://www.my-gti.com/1214/changing-the ... our-scheme
 
ik heb net contact opgenomen met kufatec en zij denken dat het aan een te oude firmware ligt

This sounds like an older version of the fiscon. You need to have a newer mainboard firmware installed on your fiscon.

Did you purchase the fiscon through us ? Please also tell us from which country you are.

Feel free to contact us if you have any other questions.

Kind regards,

KUFATEC Support Team

Tobias Neumann
 
Sorry voor Topic Rape maar nu we het toch over RNS hebben...ik wil toch wel een beetje mijn onvrede spreken over de RNS310...ja hij navigeert wel ja...maar vaak op onlogische wegen. Soms stuurt die me via N-weggetjes...JA dat is korter ja maar je mag max maar 80 + KUT stoplichten :evil: en op de snelweg met 120km/u knal je er veel sneller erheen... als je dan naar die KUT instellingen kijkt dan zie je alleen maar Korte/Dynamisch/Tijd gebaseerd en that's it?? je kan dan bijvoorbeeld niet aangeven dat je alleen snelwegen wilt?? kvind de navi toch wel een beetje zuigerig overkomen...maar goed in combinatie met Bluetooth Carkit, Mediaplayer Ipod etc maakt het wel een zeer chille systeem dat wel.

bij Tom Tom heb ik daar nooit problemen mee...ik zit soms sterk te denken om weer de tom tom te gebruiken van me Iphone of gewoon een LOS Tom Tom XXL toestel...

Hoe ervaren jullie dat? HaukePBM, Sharky??
 
dat zal me waarschijnlijk weer $$$ kosten als ik dat via de dealer laat doen??
die vragen echt overal geld voor...ongelofelijk

maar heb jij die firmware update al gedaan citroene?
 
idd is poepsimpel, in het begin moet je een paar keer op ok drukken en dan kan je 50 min iets anders gaan doen. enkel de sleutel niet in het contact steken en de wagen niet op slot doen.

ahja, nog vergeten te zeggen, de rns is niet meer gecrasht sinds de update! heb vandaag een aantal telefoontjes gedaan via bluetooth en het werkt gewoon.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!