RNS 510 Blijft hangen in Radio scherm

Hoi,

Ik heb een vw polo 6r met een originele RNS 510 erin. Hij heeft het altijd gedaan maar de laatste maanden heb ik problemen. Ben er al mee bij de dealer (van mossel) geweest en die hadden geen idee.

het probleem is als volgt:
- Radio start gewoon op, begin scherm en gaat daarna door naar het radio scherm. eenmaal in dit scherm doet hij helemaal niks. Hij speelt niks af, touchscreen reageert niet, knoppen etc reageren ook niet. Nu is het zo dat als ik een aantal keer een hard reset uitvoer dat hij het dan ineens wel spontaan gaat doen, dan kan kan ik ook alle functies weer gebruiken.
Soms na een hard reset zegt ie: can not start system, insert SWL-CD. Die SWL-CD heb ik via my-gti gedownload en op een cd gezet. Nu heeft hij deze geïnstalleerd maar hij doet het nog steeds niet.

iemand hier enige ervaring mee? of mogelijke oplossingen?
 

Bijlagen

  • IMG_0183.jpg
    IMG_0183.jpg
    740.5 KB · Weergaven: 28
  • IMG_0186.jpg
    IMG_0186.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 27
  • IMG_0187.jpg
    IMG_0187.jpg
    983 KB · Weergaven: 26
  • IMG_0188.jpg
    IMG_0188.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 27
  • IMG_0189.jpg
    IMG_0189.jpg
    936.7 KB · Weergaven: 27
  • IMG_0190.jpg
    IMG_0190.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 28
  • IMG_0191.jpg
    IMG_0191.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!