RNS 315 afstanden kloppen niet

Ik heb iets raars met mijn RNS 315, de afstanden lijken niet te kloppen.

Enkele voorbeelden:

Zoetermeer - Maastricht
TomTom: 217km
RNS 315: 159km

Zoetermeer - Albertville (Frankrijk)
TomTom: 1088km
RNS 315: 739km

Zijn er speciale warpholes waar je als GTI rijder doorheen kan? :)
 
Dat zit er wel veel naast! Een vriend van mij heeft ook een probleem gehad met zijn RNS. Die zei altijd dat hij ergens aan de andere kant van de wereld aan het rond rijden was, terwijl hij wel degelijk in België was. Was toen een probleem met de antenne dacht'k, mss dat er bij jou ook iets aan de antenne schort?
 
Een grote kick: Nu voor de derde keer heb ik de antenne kapot. Gebeld met de dealer en het schijnt dat er een nieuwe antenne voet is die alle problemen moet verhelpen. Maar blijkbaar ben ik niet de enige, want hij is niet aan te slepen, aldus de dealer.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!