rns 310

Beste tijdje geleden hebben ze mijn dakantenne afgedraaid gestolen dus
de gps heeft nog gewerkt soms geen signalen , maar dat was maar 10 a 15 min erna werkte hij weer
nu heb ik al ff totaal niks meer op kaart geeft hij verkeerde posities aan rijd in de bos ipv de weg heel zijn orientatie kwijt
nu heb ik gisteren een nieuwe antenne gekocht en opgedraaid bij de dealer ma gisteren geen verbetering ,, ?
heeft dit mss even tijd nodig ? ik weet het niemeer ?
 
Dit is een bekend probleem bij de polo. Vorige maand had ik er ook last van. Gaf een positie aan die 5 km verderop lag.
Gewoon langs de VW dealer, die kennen het probleem. Ik had precies nog een paar dagen garantie dus het was nog gratis.
Suc6!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!