RNS 310 zit ernaast

De RNS 310 in de polo zit er nogal naast. Als ik in Amsterdam rijdt dan denkt die dat ik in Rotterdam zit (bij wijze van spreken). Hebben jullie enig idee wat ik hier aan kan doen? resetten naar fabrieksinstellingen werkt niet. Heb het al een paar dagen. Aanvulling: als ik naar rechts draai dan zie ik de kaart wel mee naar rechts draaien.
 
Tomtom heeft zijn beste tijd al gehad. Er zijn tegenwoordig legio navigatie software/hardware die beter zijn dan Tomtom... Ze hebben alleen de naam heel erg mee! Maakt niet uit wat voor een merk je hebt, een leek noemt de navigatie altijd "tomtom", ook al is het een Siemens of een Blaupunkt Stick Out Tongue
 
De eerste keer heb ik precies dezelfde probleem gehad.

Ik heb geen gps antenne op mijn dak, omdat ik mijn RNS310 achteraf heb ingebouwd.

Ik kwam er later achter dat het kwam door de positie van mijn gps antenne.

Ik had m onder mn dashboard gedaan.

Nu heb ik m naast mijn hoedenplank met een plakker op het plastic gedeelte.

Je ziet er niets van en hij pakt super goede GPS positie.

Dat jouw GPS niet werkt, maar wel meedraait met de kaarten klopt. Dit is een soort "offline functie" van je navigatie, zodat die geen rare dingen doet als je bijvoorbeeld tijdelijk geen ontvangst hebt zoals rijden onder een aquaduct.
 
Mijn GPSantenne is ook al vervangen, zweefde alle kanten op, op het display. In het setup menu gaf die aan geen GPS fix te hebben.
Bij de wasstraat schroef ik de antennespriet eraf en volgens mij komt er dan vocht in tijdens de wasbeurt. Durf nu niet meer de wasstraat in...bang dat er weer vocht in de GPS voet komt.
 
Hier ook de gps antenne vervangen na bezoek wasstraat.
Ik heb het gevoel dat de rubber ook vervangen is en voelt steviger aan.
Het was me eerder al opgevallen dat die oude erg slap aanvoelde als je de antenne een beetje op en neer deed.
Ze hebben hem ook gekit geloof ik, ik ben benieuwd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!