RNS-310 vs. Pioneer AVIC-F9310BT

@Johan & gewoonjan Als jullie eens zouden zien hoeveel dingetjes niet meer goed vastzitten, of af zijn gebroken, verbogen, niet goed aansluiten etc etc. Dat interieur losmaken is niet goed voor mijn hart Stick Out Tongue

Maarrr ik heb een nieuwe radio gevonden, de Pioneer AppRadio. Een radio speciaal voor je iPhone, dat is echt iets voor mij aangezien ik nooit cd's, dvd's, USB, Aux of SD luister. Het systeem werkt hetzelfde als iOS en ziet er prachtig uit. Ik ga vanmiddag even kijken ;)
 
Ik ook die 310 vond ik gewoon echt klo :evil: :twisted: deze heeft ook meer mogelijkheden en neigt meer richting 510 DNA rns315 de laatste is zeer slecht leverbaar. 1000 stuks in backorder verwachte levertijd, maart 2012???
Dealers zijn dus ook op zoek naar alternatieven vandaar dat hij met deze kwam, bovendien wilde hij eindelijk van het (mijn) gezeik af zijn..
 
Niet aan beginnen!

Ik heb im mijn vorige auto 2 (verschillende merken 510 look a like) keer van dit soort Chineese meuk gehad. (Nieuwprijzen 600 en 500). Allebei vertoonden ze na paar maanden mankementen en het werd steeds erger.. Zo erg dat ik zelfs tijdens mijn zomervakantie van 4 weken en terugweg helemaal zonder muziek moest doen.

Ze kunnen inderdaad veel en zijn relatief goedkoop. Maar gaan snel kapot en UserInterface (menu) ziet erg goedkoop uit.

Dus heb totaal 1100 euro betaald voor 2 units.. Had toen meteen voor ZENEC NC2010 kunnen gaan. Was het in één keer goed en had dan geen gezeik.

Ik vind de ZENEC zelfs mooier en uitgebreider dan de originele RNS510.
 
Er zit een tool bij.. Je kunt checken of er een update is enz. Ik heb maar één keer geupdate (Als je de eerste gratis update niet meeberekend).

Denk toch wel minimaal 2 keer per jaar. Prijs is afhankelijk van grootte kaart. Benelux enz was 30 euro dacht ik.

Zal heus wel te kraken zijn.. Voorlopig hou ik het op origineel.. Werkt goed op dit moment.

Mooiste is dus dat je zelf de flitspalen erin kunt zetten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!