RNS 310 V4

Die opties gaan er nooit in komen, het is tenslotte de goedkoopste navi die VW verkoopt. Als ze dat soort dingen erin gaan zetten, verkopen ze geen RNS510 meer. En die wordt niet officieel in de Polo aangeboden omdat de Polo aan de onderkant van de markt zit. Allemaal marketingstrategie.
Het is al heel wat dat bijvoorbeeld xenon leverbaar is op een B-segment-auto. Mensen die meer willen zullen een Golf moeten kopen.
 
RodeBM zei:
Die opties gaan er nooit in komen, het is tenslotte de goedkoopste navi die VW verkoopt. Als ze dat soort dingen erin gaan zetten, verkopen ze geen RNS510 meer. En die wordt niet officieel in de Polo aangeboden omdat de Polo aan de onderkant van de markt zit. Allemaal marketingstrategie.
Het is al heel wat dat bijvoorbeeld xenon leverbaar is op een B-segment-auto. Mensen die meer willen zullen een Golf moeten kopen.

hier in Belgie werd de RNS510 wel officieel aangeboden in een polo maar deze optie werd na een tijd geschrapt :lol:
 
Kijk eens aan!! ik had al de V3 versie geinstalleerd
vanavond maar eens via Usenet kijken of ik deze V4 kaarten kan downloaden...heeft iemand deze kaarten al gedownload? veel verschil met V3?

soms denk ik wel eens...is die RNS310 niet op één of andere manier te customizen?ik bedoel dan beeld/kleur/andere interface enzo...
 
KYC zei:
Kijk eens aan!! ik had al de V3 versie geinstalleerd
vanavond maar eens via Usenet kijken of ik deze V4 kaarten kan downloaden...heeft iemand deze kaarten al gedownload? veel verschil met V3?

soms denk ik wel eens...is die RNS310 niet op één of andere manier te customizen?ik bedoel dan beeld/kleur/andere interface enzo...

Misschien eerst even dit topic doorlezen. :shock:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!