Rns 310 navigatie update

heeft er iemand ervaring met de navigatie update voor een rns310 die op marktplaats worden verkocht? Het gaat dan om de v10 2018.
50euro voor een update vind ik wel veel aangezien die voor de rns510 maar 2 tientjes is.

Ik heb hem wel al gedownload maar je hebt een sd kaart nodig met de juiste CID dat is een codering dat je navigatie die kan lezen. Ik heb ook gekeken op alibaba om daar een sd kaartje te kopen met meteen het juiste CID maar de verzendkosten zijn een stuk duurder dan wat het sd kaartje kost!

Als er meerdere geintereseerde zijn kunnen we mischien samen een paar sd kaartjes kopen en de kosten verdelen?
 
VOlkswagen  Polo 6r  1.2tdi bluemotion 
Ik heb er ook naar zitten kijken. 50 of 60 euro via marktplaats of 100 bij de dealer. In dat geval ga ik liever naar de dealer.
Maar eerst ben ik aan het proberen (met iemand die er wel verstand van heeft) de CID code op een SD kaartje zelf aan te passen, maar dat valt nog niet mee.
Via gps underground heb ik de software en daar staat ook een handleiding hoe je de sd kaart moet aanpassen etc.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
ik was in de veronderstelling dat je met ubuntu de CID zou moeten kunnen aanpassen. Of heb je daar weer een speciale kaart voor nodig? ik denk dat we er volgende week weer mee gaan verder prutsen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!